Krom-stag Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Hei hallo . Insense @ Tårnåsenfestivalen: Her er et mindre: Slakt meg og bildet! Btw: Jeg vet at det er helt SYKT kornete grunnet 1600 ISO. Endret 24. november 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Vet ikke om det var så mye å slakte her jeg, jeg syntes bildet var ganske effektfult. Konserter er ofte veldig vanskelig å fotograferere på grunn av lysforholdene, og det syntes jeg gjelder her også. Ansiktet er nesten helt sort og detaljløst, og det gjelder mye av gitaren også. Skulle vel gjerne sett at det var litt mer her. Men bildet er kult det, så det blir ingen slakt fra meg i hvert fall. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Vet ikke om det var så mye å slakte her jeg, jeg syntes bildet var ganske effektfult. Konserter er ofte veldig vanskelig å fotograferere på grunn av lysforholdene, og det syntes jeg gjelder her også. Ansiktet er nesten helt sort og detaljløst, og det gjelder mye av gitaren også. Skulle vel gjerne sett at det var litt mer her. Men bildet er kult det, så det blir ingen slakt fra meg i hvert fall. Takk . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå