ChrisNor Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Eg tenkte på å kjøpe nummer 4 eller 7 på denne lenka. Nummer 4 har ein Intel Core 2 Duo T7250 @ 2,0 GHz prosessor, og nummer 7 har ein Intel Core 2 Duo T5250 @ 1,5 GHz prosessor, men 7-ern ser mykje kulare ut. Kor mykje har det å seie for speling og ytelse? Endret 25. november 2007 av ChrisNor Lenke til kommentar
SL4iNTR4X Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 hadde gått for den nr 7, men jeg er ikke helt imponert over de pcene der. Lenke til kommentar
ChrisNor Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Nokon som kan svare? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Om vi må grave oss fram til maskinene du mener er terskelen høyere for at noen gidder å hjelpe deg. Legg ut specs/ direkte link til maskinene du vurderer, samt info om hva du vil bruke den til og hva du forventer av den. Da er det lettere å komme med råd vet du Lenke til kommentar
Innos Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Eneste argument for å velge nr. 7 er HDMI. Om dette ikker er interessant er nr. 4 overlegen. Tror du bør se den Aceren først om valget faller på den. Må være en av de kjipeste og styggeste bærbar-chassiene jeg har sett. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
ChrisNor Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Multicom S96S med 250 gb harddisk så kostar den 8 546 kr. Acer Aspire 5920G har ein svakare prosessor enn multicom-en, men kor mykje har det å seie for speling og ytelse? Vil grafikkortet og ram-en veie opp for det? Multicom-en er konfigurerbar i motsetnad til acer-en men, eg tenkte på å bruke helst under 9000 kr. Men, Acer-en ser også mykje kulare ut. Endret 26. november 2007 av ChrisNor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå