South_Bridge Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Satt å rota i noen gamle CD-er da jeg fikk skikkelig følese av å være tilbake i 9.klasse(7 1/2 år siden nå). Åstedet var den lokale "klubben" om fredagene, discotekets høytalere kunne ikke få pumpet ut nok bass... gode tider! For de uvitende så har jeg samla noen YouTube linker BTW: sceneshowet på judgment day er totalt lættis så det er sagt, har aldri sett den før så lo godt Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Judgement Day var en stor "hit" på skolen min. Tittet på videon. Damn! Og jeg som trodde goth og metall var corny...! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det var rett og slett latterlig med de kostymene og tullet. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 må si meg enig... liker musikken mindre etter å ha set imaget deres Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Goodnight Johnny har eg framleis liggande på PC-en, trur den vart anskaffa med WinMX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå