FrodeNilsen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg trenger en liste over hvilken css elementer Opera Mini 3 og 4 støtter, samt fornuftige forklaringer på hvordan jeg designer mot disse. Det samme gjelder for Opera Mobile. Finnes det noen slik dokumentasjon lett tilgjengelig? Lenke til kommentar
arex1337 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg trenger en liste over hvilken css elementer Opera Mini 3 og 4 støtter, samt fornuftige forklaringer på hvordan jeg designer mot disse. Det samme gjelder for Opera Mobile. Finnes det noen slik dokumentasjon lett tilgjengelig? Jeg fant ikke noe interessant i de få minuttene jeg lette på Opera sine nettsider, så ta og send dem en epost. Men i utgangspunktet ville jeg antatt at XHTML 1.0 og CSS2 var ganske godt støttet. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Opera mini har ekstremt god støtte for xhtml og CSS.. Prøv simulatoren på http://www.operamini.com/demo/ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Opera Mini er fortsatt ein nettlesar laga for små skjermar, så det er av naturlege grunnar ein del begrensingar på kva som er støtta (Med mindre du brukar "vanlig visning" i Opera Mini 4). Tekstfarge, bakgrunnsfarge på div-element og liknande pleier dog å fungere bra. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Webdesign with Opera Mobile in mind Lenke til kommentar
FrodeNilsen Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Takker for tilbakemeldinger. Jeg hadde allerede tittet på de tingene det er tipset om, men disse sidene har mer preg av opera-mini-programming-for-dummies, enn ett dokument som beskriver hvordan css elementer tolkes. Opera har også ett forum, men de er ikke særlig flinke til å svare på innlegg. Jeg får ikke emulatoren til å fungere på Opera på Vista. En OperaMini simulator laget av Opera som ikke kjører på Opera, men på FF. Jeg ender vel opp med å ringe dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå