Gå til innhold

Nokia E65 spørsmål?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle moderne telefoner bruker et lite simkort som er standard for alle telefoner. Det er den biten du presser ut av det store kortet. Ja det finnes telefoner som bruker slike store kort også, men det skjedde en overgang for ca. 10 år siden til de mindre.

Så simkort er standard. Er forresten simkortet som skal være ved batteriet, og ikke på siden.

Lenke til kommentar
Hey, har fått onkelen min sin E65 og har hatt en S.E. w800i men så ser jeg jo at simkortet ikke passer til Nokianen... det er betydelikt mindre faktisk..

Er det noen som vet hvordan eller hvor jeg kan få tak i mindre sim?

Jeg håper inderlig (ikke) at du forveksler minnekort med SIM-kort.

Endret av zegenie
Lenke til kommentar

Slikt kan skje alle at man tar feil mener nå jeg.

Hvis du snur telefonen med displayet ned og baklokket av så ser du en metall ramme helt nederst der man stikker inn laderen.

På siden, helt til venstre (hvis du har kameraet pekende mot deg) er minnekort slotten. Den skal du ikke bruke til simkortet.

Det su ska lgjøre er å ta av batteriet, deretter så kikker du på toppen av metall rammen. Der ser du en femkant som ligner mest et rektangel (avlang firkant) som er formet som et simkort. Stikk inn simkortet i sporet under den tegningen.

Det står også et bilde av det sammesymbolet (simkortet) på klistrelappen under batteriet med ordene sim og en pil til denne slotten. Løfter du litt på mobilen og ser i den retningen pilen viser, så ser du også sprekke nder simkortet skal være.

Jeg gjentar for sikkerhetsskyld, simkortet skal ikke, da mener jeg ikke, settes inn fra siden. Der skal et minnekort være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...