LucarioX Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei! Er det lovlig å legge inn DVD filmer på dataen selvom det står at de ikke må kopieres? Tenker da på mine/familiens filmer. Kan jeg legge dem inn på Wii`en eller PSP`en? Hvilken lovlige programer kan jeg bruke? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hei. Så lenge du ripper egne filmer til eget bruk er det lovlig ja. Zappa har skrevet en guide for ripping av egne DVD-filmer her. PS. Jeg flytter tråden din til Programvare-forumet. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Ok, takk! Noen som vet hvordan jeg får dem inn på PSP'en min? Er vel MPEG-4 den støtter tror jeg. Lenke til kommentar
biach777 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Ok, takk! Noen som vet hvordan jeg får dem inn på PSP'en min? Er vel MPEG-4 den støtter tror jeg. Har psp selv og syntes PSP Video 9 Funker ganske bra;) Er et ganske enkelt konverterings program... Endret 25. november 2007 av biach777 Lenke til kommentar
bjartiz Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Ok, takk! Noen som vet hvordan jeg får dem inn på PSP'en min? Er vel MPEG-4 den støtter tror jeg. Tror SUPER også gjør det, den kan konvertere til veldig mange formater.. SUPER: http://www.erightsoft.com/SUPER.html Men DVD shrink kopierer også fra DVD til PC-en. Mvh. TheX Endret 25. november 2007 av TheX Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Takker for svar! PSP Video9 fungerer ikke hos meg. Har prøvd mange ganger, men dataen klikker og låser seg hver gang. Er redd maskinen snart går i stykker om jeg prøver mer. Finnes det ikke noen andre mere seriøse programer? Har ikke Sony noen selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå