Gjest medlem-98070 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 I ekstase over å ha funnet den perfekte Wunderbaum-duften til min gamle kassebil, rev jeg den fort ut av plasten og hang den opp i speilet, for så å lese på plasten at man kun skal skjære en åpning og dra den litt ut av gangen over flere uker. Hva er dette for noe tøv? Hva gjør dere som bruker Wunderbaum - følger dere denne instruksen (hva er den god for?) eller gjør dere det samme som jeg gjorde? Lenke til kommentar
heismann Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Vel, om du river ut wunderbaumen av pakningen med en gang, blir det jo en ganske sterk lukt. Wunderbaumen er jo egentlig bare laget for å gi en forsiktig, men frisk duft, i en bil som kanskje ellers ikke lukter så godt. Det å henge en (eller flere) wunderbaum i speilet har vel heller blitt en trend, men i utgangspunktet er det vel ikke det som er meningen. Så om du liker den sterke lukten, så er det opp til deg, men jeg vet det er mange med meg som ikke er like glad i lukta fra en baum som er dratt rett opp fra posen.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg fant en ordentlig godlukt, så jeg hadde ikke noe imot at den var ganske sterk. Vil den dø fortere når jeg drar den opp rett fra posen, kanskje? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ja, men den posen er der for at den skal vare måneden ut da. Så bare riv den av, kjøp en ny når den er utgått. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg tar det litt av gangen, hvis jeg MÅ ha en slik.... og da festes den nede ved bena en plass Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg fant en ordentlig godlukt, så jeg hadde ikke noe imot at den var ganske sterk. Vil den dø fortere når jeg drar den opp rett fra posen, kanskje? Kan vedde på om at om en uke er du lei lukten Lenke til kommentar
heismann Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hehe, ja, tenker det! Jeg kjøpte en gammel russebil med noen kamerater, som ikke akkurat luktet spesielt godt.. Første vi gjorde var å kjøpe en wunderbaum for å få bedre lukt i bilen, men det ble ikke akkurat bedre med den gamle lukten blandet med enorm wunderbaum-lukt.. Stemmer for at det begynner å selges wunderbaum uten lukt! Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hehe, ja, tenker det! Jeg kjøpte en gammel russebil med noen kamerater, som ikke akkurat luktet spesielt godt.. Første vi gjorde var å kjøpe en wunderbaum for å få bedre lukt i bilen, men det ble ikke akkurat bedre med den gamle lukten blandet med enorm wunderbaum-lukt.. Stemmer for at det begynner å selges wunderbaum uten lukt! Kameratene eller bilen som luktet vondt? Slik du skrev det har du fæle kamerater Lenke til kommentar
heismann Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Haha, var ikke det jeg mente, nei! De lukter godt! Men bilen derimot.. Ble litt snodig den setningen, oppbygning og kommabruk.. Får prøve igjen..: Sammen med noen kamerater kjøpte jeg en russebil som ikke luktet spesielt godt.. Hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå