Ernie Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 titlen sier vel alt.. er det nødvendighet eller ikke? kom med argumenter for og imot Ernie Lenke til kommentar
glabba Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Litt greit å ha når alt annet streiker? Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Nei det er ikke nødvendig. cd-rom er bootbare idag og cd-brennere er billige. fins mange andre lagrings muligheter som kan brukes på usb. Lenke til kommentar
Centi Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg vil si d er kjekt og ha en fdd.. Den koster ikke mer en 150 kroner.. Viss du ikke trenger "brønnene" dine til noe annet, så er en floppy ett fint alternativ Det er jo selvfølgelig smak og behag Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg brukte floppy senest i går.. Da jeg installerte MS-DOS 6.0 på T-Bird 1303MHz'n min Hvis man ikke har gamle ting og har en bootable CD, så er nok svaret NEI. Men hvis rottefella er ute, da er det kjekt med en floppy og en Win98 bootdisk (er så fancy med alt ekstra-stæsjet) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Det er mange programmer som fås på diskett og ikke cd, partition magic tror jeg og norton ghost osv dette er jo fordi alle har en floppy og den som oftest står som første boot enhet i bios så slipper man å mase med det (finnes folk som ikke vet hva bios er). Dessuten flytting av dokumenter er greit. Oppstartsdisketter er jo det viktigste... Elsker min floppy, og vil ha den forever , selv når den forsvinner Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Du trenger ikke FDD nei. Du kan alltid bruke andre lagringsmedier, som CD-r, CD-rw, MMC(via usb kortleser), HD, LAN, Inet, Ir, WLAN. osv. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hva når f.eks. NT4/2k/XP spør etter driverdisketten til RAID-kontrolleren under installasjonen? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 NÅr du er på skolen og skriver noe stæsj er det grett med FDD, spesiellt om dataen ikke er tilkoblet nettet... Vil nok ikke kaste min FDD, og skulle den bli ødelagt, vil jeg kjøpe meg ny. Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 hehehehe ä har floppy i pc'n min, har ikke bruk for den i hele tatt. värken nå eller senere bortkasta plass Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hva med bios oppdateringer da? Veldig kjekt med en diskettstasjon da Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hva med bios oppdateringer da? Veldig kjekt med en diskettstasjon da Nå til dags oppdaterer man BIOS fra Windows. Kan også bruke CD'er. (Som er mer pålitelige enn Floppy's) Værre med eldre maskiner da seff. Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Vurderte å kaste ut floppyen når jeg skulle ha med audigy 2 platinum. Men så fant jeg ut den tok opp en CDROM "brønn" isteden og da måtte jeg gi opp. Ellers er det fint å kunne boote fra floppy og spille Liero når man venter på S-ata disken fra komplett som aldri kommer og ikke orker å formatere den andre disken med sitt livs mp3 samling på Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hva når f.eks. NT4/2k/XP spør etter driverdisketten til RAID-kontrolleren under installasjonen? Det har jeg ikke opplevd, men det må da være utveier? Dersom ikke -> trist. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 ser vel ut til at fdd er brukbart fortsatt..., men lønner det seg å ha en usb utgave eller en intern en? Lenke til kommentar
kosh Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hva når f.eks. NT4/2k/XP spør etter driverdisketten til RAID-kontrolleren under installasjonen? Det har jeg ikke opplevd, men det må da være utveier? Dersom ikke -> trist. ingen utvei :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå