Gå til innhold

hvordan bruke MS remote keyboard til htpc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, du trenger en IR mottager i tillegg.

Genialt tastatur dette. Mye bedre rekkevidde enn andre konvensjonelle trådløse tastatur jeg har prøvd.

ja bare gni det inn, hvor ufattelig bra tastaturet er, her det ligger i eska :tease:

hvor får man kjøpt denne ir-mottakeren var vel del to av spm mitt..

Lenke til kommentar
Hmm, jeg fikk med min når jeg kjøpte tv-kort. Lette litt rundt men fant ikke noen som selger mottakeren separat.

Denne vil fungere da hvis du ikke har noe imot å kjøpe en fjernkontroll i tillegg.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=309575

har innebygd ir-mottaker i boksen som går på usb rett på hovedkortet - vil den funke? ellers tror jeg det fulgte med en ir-mottaker med, uhm, tvkortet.

Lenke til kommentar
Hmm, jeg fikk med min når jeg kjøpte tv-kort. Lette litt rundt men fant ikke noen som selger mottakeren separat.

Denne vil fungere da hvis du ikke har noe imot å kjøpe en fjernkontroll i tillegg.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=309575

har innebygd ir-mottaker i boksen som går på usb rett på hovedkortet - vil den funke? ellers tror jeg det fulgte med en ir-mottaker med, uhm, tvkortet.

jeg testa den ir-mottakeren som er på kabinettet. den funker i utgangspunktet fint med den medfølgende fjernkontrollen til kabinettet, men ikke noe respons med tastaturet. må jeg kjøpe microsoft-pakka med fjarrkontroll for å få kloa i denne mottakeren?

går det forresten an å få kjøpt den ir-senderen som skal brukes mot f.eks. sat.mottaker eller kabeltv-boks "set top box" standalone eller er dette noe som kun følger med orignale mce PC-er? skal brukes med vista home prem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...