Tommy Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Noen som vet hvordan vær jeg kan forvente om jeg reiser til tunisia i romjulen? Snakker vi Kaniariøyene-temperaturer, eller er det kaldere? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Noen som vet hvordan vær jeg kan forvente om jeg reiser til tunisia i romjulen?Snakker vi Kaniariøyene-temperaturer, eller er det kaldere? I snitt 9-10 grader om natten og 16-17 om dagen. Kanariøyene ligger ca. 5 grader høyere. Det er i perioden også nesten dobbelt så mye regn i Tunis. Ingen steder i Middelhavet har det jeg vil kalle badetemperatur før april/mai. Endret 24. november 2007 av robertaas Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Ok, takk for det. Ser i flere tråder at du viser til gjennomsnitt tempraturer og vær i ulike måneder, har du en link til hvor man finner slik informasjon? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Mye info, men også endel reklame på sidene: http://www.wunderground.com/global/ Velg verdensdel -> land -> by -> "Seasonal Weather Averages" under "History & Almanac" Det er også mulig å finne været på alle dager de siste 10 årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå