Mr.Anki Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei, Lurer på om noen med wii kan måle hvor stor konsollen er jeg? (bxhxd) Vuderer å kjøpe en wii, men er ikke sikker på om jeg har plass på tv benken. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ifølge nintendopedia : 20 cm(7 in) deep, 6 cm(2 in) thick, 13 cm(5 in) tall(without stand) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Den var overraskende liten første gangen jeg så den. With cradle Height -> 21.59 cm Width -> 4.95 cm Depth -> 15.24 cm Det er en fra et forum som har målt i Inches og sendt det gjennom et program som gjorde det til centimeter. Vet ikke om det stemmer. Annen side: Vet ikke om det er med eller uten den grå "foten." EDIT: Sjekk om du har noen av tinga og sammenlign. Endret 24. november 2007 av Knewt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Ble litt usikker her nå, siden dere kom med forskjellige tall Men det er kanskje med og uten foten. For den går det ann å ta av ja? Har jeg plasert tallene rett? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 De nevnte tallene er uten foten, så du må nok legge til litt hvis du skal bruke den slik som på bildet. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Mulig jeg dropper foten, er den til noe annet enn at den blir mer stabil? Og er tallene på bilde riktig plassert? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ja, de må nødvendigvis være det Lenke til kommentar
Joagutt Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Den er ca. 3 DVD-covere i størrelse Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Hva er egentilig den foten til? Går det ann å ta den av? Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Foten brukes når du har wiien på høykant. Uten den vil jeg tro at det blir veldig ustabilt, men jeg har ikke turt å prøve dette selv. I tillegg er det en gjennomsikitg pastikk-plate som du fester til "foten" slik at det blir enda mer stabilt. Denne vil vel kanskje være i veien når du har wiien på tvbenken, siden du spør om hvor stor den er. Når du har den liggende bruker du ikke "foten". Jeg vil annbefale å ha den liggende. Det går ann å ta den av ja. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Foten brukes når du har wiien på høykant. Uten den vil jeg tro at det blir veldig ustabilt, men jeg har ikke turt å prøve dette selv. I tillegg er det en gjennomsikitg pastikk-plate som du fester til "foten" slik at det blir enda mer stabilt. Denne vil vel kanskje være i veien når du har wiien på tvbenken, siden du spør om hvor stor den er. Når du har den liggende bruker du ikke "foten". Jeg vil annbefale å ha den liggende.Det går ann å ta den av ja. Det som blir dumt om man legger den ned (slik jeg gjorde, hadde jeg den imellom stereoen og dvd spilleren. ble vanskelig når jeg skulle spille Gamecube spill, for da måtte jeg flytte alt som stod rundt (og over) for å få inn kontrollene ) men anbefaler uansett å ha den liggende. Mr.Anki: Wii er en veldig liten sak, og ssom en sa er den ikke stort større enn tre dvd plater lagt oppå hverandre. Så det å fa den plassert er ikke vanskelig Edit: Men til slutt fant jeg ut at det å ha den stående funker like bra. selv om den kan bli veldig varm slik jeg har den stående presset imellom sterioen og dvd spilleren Endret 24. november 2007 av G-Man™ Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hva er egentilig den foten til? Går det ann å ta den av? Du bør bruke den hvis du skal ha den stående. Hvis ikke blir det veldig ustabilt. Anbefaler og ha den stående, ettersom den da ser mye kulere ut Synes den ser ut som en liten, stygg DVD-spiller når den er liggende Lenke til kommentar
unwill Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Foten gjør bare at sjansen for at den velter blir mindre. Har du den liggende trengre du den ikke. wii-motene er trådløse, så sjansen på at den velter inni i en hylle mens en disc er der inne og spinner er minimal (med mindre du bruker en GC kontroller eller en annen med tråd). Hvis den velter ellers, tror jeg den tåler det Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Takker for svar folkens Er det noen som vet hvor mange grader fronten er ? Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Min har veltet en gang:( da jeg og broren min spilte smash bros. brukte en gc kontroll med ledning, så glei pleddet hans ned på ledningen å så gikk det av seg selv. har litt vanskelig med å tolgi han, men den fungerer akkurat like godt nå. (men forsikkerhetd skyld: ikke prøv det hjemme) EDIT: bruker stand (foten) Endret 27. november 2007 av Kenji Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Mr.Anki: Wii er en veldig liten sak, og ssom en sa er den ikke stort større enn tre dvd plater lagt oppå hverandre. Så det å fa den plassert er ikke vanskeligDu mener vell 3 DVD Cover og ikke plater. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Jeg tolket det slik i allefall Noen som vet hvor mange grader wii'en er i front? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 har du ikke plass til en wii, har du seriøst behov for en ny tvbenk.. Wii tar jo "null" plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå