Gå til innhold

Hvor fysisk stort er en Wii? (bxhxd)

Mr.Anki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var overraskende liten første gangen jeg så den.

With cradle

Height -> 21.59 cm

Width -> 4.95 cm

Depth -> 15.24 cm

Det er en fra et forum som har målt i Inches og sendt det gjennom et program som gjorde det til centimeter. Vet ikke om det stemmer.

Annen side:

Vet ikke om det er med eller uten den grå "foten."

ps3360wiicomp.png

EDIT: Sjekk om du har noen av tinga og sammenlign. :p

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Foten brukes når du har wiien på høykant. Uten den vil jeg tro at det blir veldig ustabilt, men jeg har ikke turt å prøve dette selv. I tillegg er det en gjennomsikitg pastikk-plate som du fester til "foten" slik at det blir enda mer stabilt. Denne vil vel kanskje være i veien når du har wiien på tvbenken, siden du spør om hvor stor den er. Når du har den liggende bruker du ikke "foten". Jeg vil annbefale å ha den liggende.

Det går ann å ta den av ja.

Lenke til kommentar
Foten brukes når du har wiien på høykant. Uten den vil jeg tro at det blir veldig ustabilt, men jeg har ikke turt å prøve dette selv. I tillegg er det en gjennomsikitg pastikk-plate som du fester til "foten" slik at det blir enda mer stabilt. Denne vil vel kanskje være i veien når du har wiien på tvbenken, siden du spør om hvor stor den er. Når du har den liggende bruker du ikke "foten". Jeg vil annbefale å ha den liggende.

Det går ann å ta den av ja.

Det som blir dumt om man legger den ned (slik jeg gjorde, hadde jeg den imellom stereoen og dvd spilleren. ble vanskelig når jeg skulle spille Gamecube spill, for da måtte jeg flytte alt som stod rundt (og over) for å få inn kontrollene :p)

men anbefaler uansett å ha den liggende.

Mr.Anki: Wii er en veldig liten sak, og ssom en sa er den ikke stort større enn tre dvd plater lagt oppå hverandre. Så det å fa den plassert er ikke vanskelig

Edit: Men til slutt fant jeg ut at det å ha den stående funker like bra. selv om den kan bli veldig varm slik jeg har den stående presset imellom sterioen og dvd spilleren :p

Endret av G-Man™
Lenke til kommentar
Hva er egentilig den foten til?

Går det ann å ta den av?

Du bør bruke den hvis du skal ha den stående. Hvis ikke blir det veldig ustabilt.

Anbefaler og ha den stående, ettersom den da ser mye kulere ut :whistle:

Synes den ser ut som en liten, stygg DVD-spiller når den er liggende :p

Lenke til kommentar

Foten gjør bare at sjansen for at den velter blir mindre. Har du den liggende trengre du den ikke. wii-motene er trådløse, så sjansen på at den velter inni i en hylle mens en disc er der inne og spinner er minimal (med mindre du bruker en GC kontroller eller en annen med tråd).

Hvis den velter ellers, tror jeg den tåler det :)

Lenke til kommentar

Min har veltet en gang:(

da jeg og broren min spilte smash bros. brukte en gc kontroll med ledning, så glei pleddet hans ned på ledningen å så gikk det av seg selv.

har litt vanskelig med å tolgi han, men den fungerer akkurat like godt nå. (men forsikkerhetd skyld: ikke prøv det hjemme)

EDIT: bruker stand (foten)

Endret av Kenji
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...