cerox Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Eg prøver for tiden å fa tak i Blu Bytes Gamle klasiske RPG Albion frå 1996, Har funnet det på http://www.the-underdogs.org men linken der virker ikke. vist noen kan satte meg i kontakt med noen som har det og er villig til å selge bytte det, eller veit kor eg kan få tak i det er det kjempe flott. Lenke til kommentar
Micke Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Linken funker helt fint for meg. Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Du kan også prøve på www.staregry.pl Det er en polsk abandonware side, så det står på polsk da, men du finner usannsynlig mye der. "TUTAJK" betyr download på polsk, har jeg lært Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Du kan også prøve på www.staregry.pl Det er en polsk abandonware side, så det står på polsk da, men du finner usannsynlig mye der. "TUTAJK" betyr download på polsk, har jeg lært Lenke til kommentar
GeirBrandal Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Send meg ein PM om du ikkje får linken på underdogs til å fungere. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg har det faktisk i original innpakning, og alt. Et utrolig bra spill i mine øyne. Det fikk virkelig frem følelsen å oppdage en ny planet, uten å gjøre det til en klisjèrik farse. Nei, jeg verken selger eller bytter det 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå