Gå til innhold

Apple Nano 8GB m/ Logitech Audiostation

Anbefalte innlegg

Hei.

Tenkte jeg skulle ønske meg en Apple Nano 8GB med Logitec Audiostation. http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....2&cid=5415#

Vet noen hvordan lyden er på denne "Logitech Audiostation"?

Hvordan er lyden i Ipoden?

Er Ipoden og Logitech spilleren kraftig nok til å kunne spille bra lyd i båt?

Hvordan er det å konvertere filmer til spilleren? Følger det med et program som gjør dette?

Kan Ipoden brukes som bare en "minnebrikke" slik at jeg bare kan hive inn musikk?

Hvor mye musikk/film får man på en 8GB? Synes det høres mye ut, men 2GB er kanskje for lite igjen?

Takk for alle svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner en som har det anlegget, og benytter det sammen med en iPod 80 GB. Han sier at lyden ikke er noe bra, og jeg har hørt det selv og mener det samme. Tror ikke det blir noe bra i båt.

Når det gjelder lyd på ipod er den bare middels god.

8 GB er ikke så mye plass. Ca 2000 sanger i dårlig kvalitet, og 300 - 500 i OK kvalitet. Når det gjelder film så vet jeg ikke siden det kan variere veldig mtp størrelse og format.

Lenke til kommentar
Kjenner en som har det anlegget, og benytter det sammen med en iPod 80 GB. Han sier at lyden ikke er noe bra, og jeg har hørt det selv og mener det samme. Tror ikke det blir noe bra i båt.

Når det gjelder lyd på ipod er den bare middels god.

8 GB er ikke så mye plass. Ca 2000 sanger i dårlig kvalitet, og 300 - 500 i OK kvalitet. Når det gjelder film så vet jeg ikke siden det kan variere veldig mtp størrelse og format.

Huff det hørtes ikke bra ut. Vet du om noen andre gode bærbare anlegg som gir god lyd? Men det er bare det at det ikke skal bli for dyrt.

Kan heller ikke ha noen annen spiller en Ipod siden det er kun den spilleren som kan brukes i bilen vår.

Lenke til kommentar

Hei igjen.

Skulle jeg kjøpt iPod i dag, hadde jeg definitivt kjøpt en Classic. Den har lengst batterilevetid av alle iPodene, den har størst plass og bedre lydkvalitet enn Nano.

Test av iPod Classic

Pris iPod Classic 80 GB

Pris iPod Classic 160 GB

Sammenligning av de to

Når det gjelder portablehøytalere for iPod tror jeg det ikke finnes noen skikkelige gode. Men Creative i500 skal visst være ganske gode. Test (dette er akkuratt samme modellen, bare at den passer til Creative spillere isteden for).

Lenke til kommentar
Hei igjen.

Skulle jeg kjøpt iPod i dag, hadde jeg definitivt kjøpt en Classic. Den har lengst batterilevetid av alle iPodene, den har størst plass og bedre lydkvalitet enn Nano.

Test av iPod Classic

Pris iPod Classic 80 GB

Pris iPod Classic 160 GB

Sammenligning av de to

Når det gjelder portablehøytalere for iPod tror jeg det ikke finnes noen skikkelige gode. Men Creative i500 skal visst være ganske gode. Test (dette er akkuratt samme modellen, bare at den passer til Creative spillere isteden for).

Men er ikke classic'n dyrere enn den nye Nano? Syns 1500 for en Nano er mer en nok å betale.

Men noen som har peiling på disse høytalerne:

Er disse oppladbare slik at man slipper å skifte ut batterier hele tia?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...