Fanta4free Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 kan noen hjelpe meg...får ikke hørt andre på mick i tf2...noen som vet hva jeg må gjøre?? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hva får du på NAT hvis du kjører test connection i network settings? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 moderate Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Skal helst være "open" hvis jeg ikke tar helt feil, jeg vet ikke mye om hvordan du får open, men det er sikkert noen på forumet her som har forslag. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) For at NAT skal bli OPEN må følgende porter tilrettelegges. 3074 TCP 3074 UDP 88 UDP Gjøres i ditt modem og eventuell ruter. se her: http://www.battlefield.no/forum/index.php?...aded&start= Endret 24. november 2007 av trykkertor Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 og hvordan gjør jeg det :S hakke peil på såndt ass...den funker jo i andre spill den micken min da er bare i tf 2 den ikke funker :S Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hmm....Kan det være settings i TF2? Altså en option hvor du har valgt disable voice? Noen har problemer med NAT, og så viser det seg at UPnP ikke er aktivert. Logg på ruteren/modemet og sjekk at UPnP er på. At det virker i noen spill med ikke TF2 kan også ha med at TF2 f.eks bruker 3074UDP, og de andre spillene du har prøvd bruker noen av de andre portene. (Det var bare et tenkt eksempel) Men siden du får NAT MODERATE, så betyr det at din 360 ikke har FRI tilgang til alt den behøver, så en port eller UPnP er ikke helt på plass. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 UPNPer Enable Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Ok, da er det simpelthen en eller flere av portene. God sannsynlig at 3074-porten ikke er åpnet for BÅDE TCP og UDP. Og husk. Hvis du f.eks har et oppsett med et modem som går i en ruter, så må portene åpnes begge steder med mindre du kjører din ruter som switch. Endret 24. november 2007 av trykkertor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå