HellandB Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei! Går det an å finne ut om mobilen er bundet til et abenoment? Jeg har djuice magnum og vuredere å skifte til Talkmore kontantkort... Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei!Går det an å finne ut om mobilen er bundet til et abenoment? Jeg har djuice magnum og vuredere å skifte til Talkmore kontantkort... Jeg forstår ikke hva du spør om, og jeg tror ikke du gjør det selv heller. For å sjekke om mobiltelefonen din er låst til en operatør, er det bare å sette inn et SIM-kort fra en annen operatør enn den du bruker idag. Du vil bli bedt om å taste en opplåsningskode hvis den er låst. Mobiltelefoner er ikke låst til abonnement. Hvis du lurer på om avtaletiden på abonnementet ditt er utløpt, ringer du Telenor/DJuice og spør. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 ... eller du sjekkar sjølv. Du skaffar deg brukar på "Mine sider" (meiner å hugse at ein kan få det ved f.eks. å sende PASSORD til 1999), loggar inn og ser kva som står under "Mitt abonnement". Der vil det evt. stå noko slikt som "Dette abonnementet har binding. Les mer" -> "Avtalen utløper dd.mm.20åå. og kan fornyes dd.mm.20åå". Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Takk torbjornen:) Fant det.. Logg inn på telenor.no min side -> mitt abonnement -> avtaleperiode Der ser du at: Inntil avtaleperioden utløper den ______ gjelder en del forutsetninger, som spesifisert i avtalen. Et gebyr vil påløpe dersom du ønsker å si opp ditt abonnement bytte til en abonnementstype som har lavere månedspris bytte til et kontantabonnement Gebyret beregnes ut i fra gjenværende avtaleperiode , og utgjør i dag kr. ____ . Dette beløpet vil reduseres med kr. 100,00 per måned. Endret 26. november 2007 av KlikkaMongo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå