IcedInsanity Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Neineinei En PS3 koster 2995 nå. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Det er en PS3 UTEN bakoverkompatibilitet så jeg har liten bruk for den. Og ang. du som kunne chippe den for meg, jeg tenkte å handle en ferdig chippa på QXL. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Kjøp begge deler du:) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det er en PS3 UTEN bakoverkompatibilitet så jeg har liten bruk for den. Og ang. du som kunne chippe den for meg, jeg tenkte å handle en ferdig chippa på QXL. OK, pass på at du får en med ORGINAL matrix chip da Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Neineinei En PS3 koster 2995 nå. Fortsatt for dyr, og fortsatt bare kjedelige spill(Creed skaffer jeg til PC) ute imo. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Enten kjøper du PS2 eller 60 GB av playstation 3. Hvis du ikke har hatt PS2 er det nesten noe gærlig med deg Mange gode spill selv om de er et par år gamle. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Det er en PS3 UTEN bakoverkompatibilitet så jeg har liten bruk for den. Og ang. du som kunne chippe den for meg, jeg tenkte å handle en ferdig chippa på QXL. OK, pass på at du får en med ORGINAL matrix chip da Har noen tatt seg bryet med å lage falske chipper? Satser på at det er originalt siden selgeren har så sinnsykt mange av PS2en og virker seriøs. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hvordan fungerer engentlig en sånn chip? Hva er det? vanskelig og innstallere? Dyrt? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ja, det finnes masse møkkachiper til ps2, spes på qxl, så hvis det ikke står, så spør hvilken chip som blir brukt Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 http://www.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=521825396 Er denne med Matrix Infinity brukandes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Jeg skal kjøpe en ps2 svært snart, var halveis på vei å impotere en fra usa da jeg oppdaget at det var ventet et priskutt etter jul, så da utsatte jeg kjøpet noen måneder... Endret 25. november 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Priskutt på PS2? Høres da litt rart ut ... Er det for å bli kvitt de siste som er igjen på lager da eller? Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Sony skal kanskje faktisk lage en til PS2 ItPro: Sony har nå nylig annonsert at de vil komme med en tredje versjon av den populære PlayStation 2 konsollen. EDIT: Litt mere TU.no:De lanserer nemlig enda en ny Playstation 2-versjon over nyåret. Den nye maskinen skal veie mindre enn den tidligere versjonen, og kommer i fargene Charcoal Black, Ceramic White og Satin Silver - med matchende ekstrautstyr. Den har i tillegg strømforsyningen integrert. Prisen vil foreløpig være den samme, noe som tyder på at maskinen fortsatt selger på et akseptabelt nivå for Sony. Maskinen kommer til Europa over nyttår. Endret 25. november 2007 av StalkerPrime Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Priskutt på PS2? Høres da litt rart ut ... Er det for å bli kvitt de siste som er igjen på lager da eller? Sony har sagt at de vil fortsette å produsere PS2 til 2011, dvs. 10 års levetid på samme vis som PS1. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Hehe, spesiellt. Nå ble jeg plutselig litt usikker på om jeg skulle vente på den nye versjonen eller bare gå for slim-versjonen som allerede finnes ... Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Fant et bilde av den nye PS2en. Den kommer med innebygd strømforsyning og er litt mindre enn den gamle slim. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 http://www.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=521825396 Er denne med Matrix Infinity brukandes? Ja, det er den beste chipen til ps2... Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Fint. Tror også jeg satser på å kjøpe den slim-versjonen som finnes i dag siden den er penere, og den enste forskjellen på den og den nye er at den nye har innebygd strømadapter. Kan jo hende at den nye bråker mer siden den må kjøle ned et strømadapter. Vet du forresten om denne modchippen kan spille backups av fremtidige spill også, eller blir kopibeskyttelsen forrandret så chippen må byttes ut eller reflashes? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Matrix spiller alt, og det kommer ikke til å forandres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå