Løve Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei Jeg har tenkt litt å skaffe meg en PS2 nå siden de er så billige, men har lurt litt på om det er verdt det siden det, for meg ihvertfall, virker som om de beste spillene til PS2 var spill som er kommet ut på andre konsoller eller PC. Jeg har snoka litt rundt på nettet etter de eksklusive spillene til PS2 og ser at det er en del som virker interessant(MGS, Gran Turismo osv.), men er dette de eneste "eksklusive" seriene som er igjen? Jeg liker for det meste 3dje-persons action spill og adventure/plattform aktige ting, men finnes de mye bra og eksklusivt av dette til PS2? Det er dette jeg tror avgjør et evnt. kjøp siden det virker som om det var mye bra til PS2, men at det omtrent drukner i alt søppelet som også kom ut. Hvordan er grafikk sammenliknet med Xbox og GC på PS2 på multiplattformspill? Er PS2 merkbart svakere? Jeg har både en Xbox og GameCube, så da ville jeg heller skaffet spillene til dem. Og til sist er kontrolleren noe man venner seg til? Når jeg har satt meg ned for å spille nye spill har det ihvertfall vært horribelt å venne seg til kontrollen, da foretrekker jeg heller de andre. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Selv mener jeg titler som Guitar Hero, Buzz, Eyetoy og SingStar gjør PS2 verdt alene. Når et spill finnes både til PS2 og Xbox, så velger jeg Xbox-versjonen. Jeg synes Xbox som regel har hakket bedre grafikk en PS2. Bare se på spill som GTA-serien og EA sportsspill. Likevel. PS2 har mye ekslusivt og bra. Du nevner jo selv Gran Turismo og Metal Gear Solid som begge inneholder massevis av underholdning. Selv likte jeg også godt SOCOM-spillene, Crash Bandicoot og smått som Okami, Dark Cloud og lignende. Og så er jo massevis av de gode titlene til PS2 i silver-utgave. Det vil si de koster ca 199-249 å kjøpe ny i butikk. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Personlig vil jeg anbefale Ratchet & Clank 1, 2, 3 og Gladiator til PS2, disse er vel PS2-ekslusive så vidt jeg vet også. Plattformspill med skyting og massevis av heftige våpen/gadgets + utrolig bra humor. Elsker den serien noe helt enormt, og gleder meg til jeg får muligheten til å spille det nyeste spillet i serien, som nylig har kommet ut til PS3. Endret 24. november 2007 av Juke Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Skaff deg PS2 og spill FF-serien, latterlig billig og utrolig mye morro. Så kan du også vente til PS3 har flere nye spill og har sunket i pris. Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Kjøp Jak & Daxter - The precursor legacy, så har du tjent inn alt. Genialt spill. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Titler som ICO, Shadow of the Colossus, God of War I&II rettferdiggjør kjøp alene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Mao,bare "løp" å kjøp en PS2. Eg lover deg,du angrer ikke ETT sekund Lenke til kommentar
Løve Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Hehe, får vel handle meg en da. Men er det stor forskjell på grafikken på multiplattform spill? Tenker spefsikit på SSX on Tour da, siden jeg er usikker på hvilken konsoll jeg skal kjøpe dette på. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 SSX er meeeget bra på PS2 Lenke til kommentar
Løve Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Joda, men lurte på hvordan det er i sammenlikning med GC og Xbox-versjonen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Eg syns SSX er bedre på PS2 i forhold til Xbox Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 mest negative med PS2 er helt klart kontrollen. Ergonomien er for dårlig slik at man får vond i hendene etter mange timers spilling. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 mest negative med PS2 er helt klart kontrollen. Ergonomien er for dårlig slik at man får vond i hendene etter mange timers spilling. Hva slags hender har du da? Det du kommer med er vel ulikt fra person til person Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvis du skal ha et SSX-spill anbefaler jeg SSX3. Fantastisk spill, klart bedre enn On Tour. Spiller det innimellom enda Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 mest negative med PS2 er helt klart kontrollen. Ergonomien er for dårlig slik at man får vond i hendene etter mange timers spilling. Nesh, den er liten og behagelig synes jeg, men så er slikt subjektivt uansett. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvis du skal ha et SSX-spill anbefaler jeg SSX3. Fantastisk spill, klart bedre enn On Tour. Spiller det innimellom enda Jepp,SSX3 er mye artigere å spille,syke triks,og fætte kule baner Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvis du kjøper ps2 så er Final Fantasy spillene verd pengene! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Skaff deg PS2 og spill FF-serien, latterlig billig og utrolig mye morro. Så kan du også vente til PS3 har flere nye spill og har sunket i pris. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Jojo, SSX 3 er flott det og, men jeg lurte fortsatt på om det var noen store forskjeller på f.eks. SSX 3 eller SSX on Tour på de forskjellige konsollene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå