Andeerik Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=323787 Greier den å kjøre spille som crysis på medium grafikk? Eller finnes det bedre muligheter? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) burde klare high grafikk. kanskje ikkje med full oppløsning, men det burde funke fett. Endret 24. november 2007 av xersess Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 den vil nok ikke klare mer enn medium. jeg tror ikke skjermkortet klarer det engang. du kan sammenligne med mitt system, det klarer det greit på medium, men opplevde lagg på slutten av crysis. bytt ut skjermkortet med minimum 8800GT så blir det nok bedre Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 burde klare high grafikk. kanskje ikkje med full oppløsning, men det burde funke fett. ÅSsen fps er det snakk om da? Og er det vanskelig å overklokke?, har hørt at intel prosessorene kan overklokkes mye, har ikke noe peiling på sånt. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 den kan nok oveklokkes til 3ghz uten problemer, med forbehold om at den ligger på gjennomsnittet av nye intel cpuer. men med 8600GT så vil den nok ikke klare crysis på high. vil tippe max 15fps. ser at du svarte nesten samtidig med meg, så du har nok ikke lest posten min føre du svarte, men xersess er alt for optimistisk. btw hva slags oppløsning er det snakk om? jeg kjører i 1680*1050. Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 den kan nok oveklokkes til 3ghz uten problemer, med forbehold om at den ligger på gjennomsnittet av nye intel cpuer. men med 8600GT så vil den nok ikke klare crysis på high. vil tippe max 15fps. ser at du svarte nesten samtidig med meg, så du har nok ikke lest posten min føre du svarte, men xersess er alt for optimistisk. btw hva slags oppløsning er det snakk om? jeg kjører i 1680*1050. VEt ikke helt hvilken oppløsning jeg kommer til å bruke, har ikke skjerm Lenke til kommentar
Thrak Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 8800gts er vel et dårlig kjøp i forhold til 8800gt. Har selv gts320 og medium er absolutt det beste dette kortet klarer i 1680x1050, selv da lugger det litt når det er action på gang. Tror det er GPU som vil være flaskehalsen i de fleste spill med den pakken (litt avhengig av settings/oppløsning). Jeg har E6600 og 8800gts320 og for meg er det ikke noe særlig vits i å klokke CPU da det er GPU som holder tilbake. Litt misvisende info fra komplett forresten. Står 8600 i overskriften, men 8800 i detaljer. PSU'en i pakken er også i beste fall middelmådig. Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 8800gts er vel et dårlig kjøp i forhold til 8800gt. Har selv gts320 og medium er absolutt det beste dette kortet klarer i 1680x1050, selv da lugger det litt når det er action på gang. Tror det er GPU som vil være flaskehalsen i de fleste spill med den pakken (litt avhengig av settings/oppløsning). Jeg har E6600 og 8800gts320 og for meg er det ikke noe særlig vits i å klokke CPU da det er GPU som holder tilbake. Litt misvisende info fra komplett forresten. Står 8600 i overskriften, men 8800 i detaljer. PSU'en i pakken er også i beste fall middelmådig. er ganske sikker på at det er 8600gt^^ Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 det er 8800gts faktisk. i alle fall om du skal tro produktnr. ikke bra valg det heller. 8800GT er det beste valget. PSU er grei. maskina trekker ikke så mye at du trenger noe mer Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 det var rart at det var 8800gts, når den andre pc i deler, som koster mer da har dårligere skjermkort en den jeg snakker om Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 beste er vel på maile komplett for å få svar en gang for alle. Lenke til kommentar
Thrak Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Nå står det klart og tydelig 8800gts der de lister varenr med link, og da er loven klar på at de må levere det til annonsert pris med mindre de har reservert seg i hue&ræva mot trykkfeil etc. Jeg tror de bruker dette til å kvitte seg med overskuddslager av 8800gts da det sikkert er vanskelig å få en god avanse på dette kortet i dag. De har sikkert bare glemt å oppdatere i pakketittelen. PSU er kraftig nok, men av middelmådig kvalitet og gir ikke rom for oppgraderinger som øker strømtrekket nevneverdig. PSU er en av de viktigste komponentene i en PC, og hvis man ønsker å ha en maskin som ikke krever hørselsvern ved bruk og er litt fremtidsrettet er det fornuftig å legge i litt ekstra på denne komponenten. Hvis man kan beholde PSU ved neste oppgradering av maskinen kan man jo forsvare også økonomisk en langt dyrere modell enn den billigste som kan dra systemet i dag. Jeg kjøpte ny PSU av god kvalitet/kapasitet forrige gang jeg kjøpte HK/CPU/RAM og hvis ikke det skjer dramatiske teknologiske fremskritt så forventer jeg at denne skal brukes i hvertfall til neste hovedkort også, kanskje også den holder til et tredje hovedkort hvis ikke bransjen innfører nye plugger etc. Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 syntes du igrunn sparte mye på og kjøpe denne pakka, la sammen de samme delene og det ble 6699 uten dvd brenner. Lenke til kommentar
kd82 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Vurderer sterkt å kjøpe denne PC-en. Virker som mye for pengene! Men har aldri bygd pc før, så er spent om jeg får det til... Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 derfor du har dette forumet , bare å skrike ut om du trenger hjelp til noe Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 netshop har helgetilbud på 8800GTS til 1595,- gjelder alle merker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå