Sbaakind Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Har kjøpt meg nokia igjen, og sitter her nå og skjønner ingenting. Kjøpte med 2gb minnebrikke, har lagt inn mappe bilder ,og mapper sortert inni der igjen, men når jeg ser på bilder så blir alt samla, altså det går ikke å bla i mapper. Samme med musikk, der ligger det undermappe på lyder (sms, ringetoner o.l) og de sorteres under lydklipp og musikk.. Også laget eget theme på ownskin.com , men de gikk ikke å laste inn av en merkelig grunn. Når jeg innstallerer spill på tlf, og velger minnebrikka så legger de seg bare rett på der. Men jeg hvor kan jeg kikke på alt som ligger på brikka? osv. Et stor mas og bytte tlf, eneste en oppnår er total frustrasjon! hehe. Endret 25. november 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Sbaakind Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 vel, måtte lage mapper på tlf for å få sortert, trodde det var lettere men allikevel, nå er den biten gjort. Men noen som er kjent med ownskin.com ? Jeg har laget flere men får beskjed at det ikke går.. verken når jeg laster ned på wap eller prøver med overføringskabel! Vil gjerne lage et eget theme, ikke noe fancy noe men så en får bytta meny bilder osv. Noe annet en kan bruke som folket her VET fungerer? mvh steffen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har endret emnetittelen din. Vær oppmerksom på dette i fremtiden. Les mer i Nettikette. Lenke til kommentar
Sbaakind Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 takk, beklager. Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Du har laget temaene for Series60 v9.1 (3rd edition) nå da? Dette er viktig, for ellers får du ikke installert disse nei... Ellers kan du installere ThemeDIY på telefonen, for deretter lage deg enkle temaer via denne. Dette programmet finner du link til i denne tråden. Endret 26. november 2007 av DTS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå