soldaten Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Kjøpte en SanDisk 12-in-1 kort leser fra spaceworld i dag. Men vet ikke helt hvis denne støtter m2 kort som jeg bruker i m600i´en. Dette står på pakken når det gjelder støtte for minne kort: Memory Stick, Memory Stick Duo, Memory Stick PRO, Memory Stick PRO Duo, Compact Flash I, Compact Flash II, SD & SDHC, miniSD & miniSDHC, MultiMediaCard, MMCplus, MMCmobile, RS-MMC, RS-MMC Dual Voltage, SmartMedia, xD & xD Type M & H Han på spaceworld forsikret meg om at m2 ville fungere. Takker for hjelpen, håper jeg fant riktig forum å legge denne spørmålen inn på. Hilsen, Soldaten Lenke til kommentar
Panter Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Må vel bruke en adapter tipper jeg. Lenke til kommentar
foffle Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Såvidt jeg husker er m2 "Memory Stick Micro". Det følger ofte med adapter fra M2 til Memory Stick når du kjøper M2 kort. Endret 24. november 2007 av Zopilote Lenke til kommentar
soldaten Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Ok, så med adapteren så er det altså mulig å bruke m2? Hvis jeg fikk det med telefon så har jeg vel mista det. Bruker originalt m2 64mb brikken som medfølgte telefonen. Sikkert greit å oppgradere den uansett, skal skjekke komplett.no Takker for hjelpen! Soldaten Lenke til kommentar
foffle Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) 2GB 4GB Begge disse inkluderer Memory stick Pro Duo adapter som vil fungere med kortleseren. Endret 24. november 2007 av Zopilote Lenke til kommentar
soldaten Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Takker så mye for hjelpen folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå