Antihero Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Plutselig har jeg fått skurring og forstyrrelser i lyden. Dette er fryktelig irriterende og jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å få det vekk. Har Audigy 2 Nyeste drivere WinXP Pro SP1 MegaWorks 550 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Pass på at line inn er dempet Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 P4 2,66 Line in er dempet noen forslag? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Er visst et kjent problem med P4 og Audigy 2. Har (hadde) selv dette problemet. Satt lydkortet i en anna PCI-slot og mesteparten av skurringa forsvant. Edit: Får nå avogtil bittelittegranne knitring når jeg laster ned fra FTP med over 6MB/sek til en HD som står på RAID-kontrolleren. Før fikk jeg überspraking de-luxe når jeg lagra til til HD'n på RAID-kontrolleren. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Prøver å skifte PCI-slot jeg da. Kjører raid 0 ja;) hmm...burde jeg selge audigy2 og bruke onboard ? har abit it7-max2 v2 Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 forresten.. har du et pci-spor å anbefale eller er det å prøve og feile som gjelder? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg flytta mitt fra nederste til nr.3 fra bunn. Er vel best å prøve/feile. (Ikke best å feile altså, men.... du skjønner sikkert) Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå