Gå til innhold

Ryggsekk til jobb med plass til bærbar?

jakja83

Anbefalte innlegg

Jeg er klar over at dette ikke passer helt inn i tråden her, men:

Jeg jobber som lærer og trenger å ha endel bøker med meg frem og tilbake fra jobb, samt en bærbar maskin - har dere noen gode tips til en billig, bra ryggsekk som kan passe til mitt bruk. Poster her da jeg håper noen av dere har konkrete erfaringer og anbefalinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har følgende sekk fra Targus. Har brukt denne på universitetet, og har fungert kjempebra! Er bra plass i den også.

Du kan også ta en titt på denne sekken fra Targus.

Har i alle fall erfaring fra den første, og er strålende fornøyd. Jeg bruker stort sett kun bærevesker ogl fra Targus, er storfornøyd med kvaliteten! Har nå slik ryggsekk + bæreveske og sleeve. Det koster ikke allverden, men du kjøper kvalitet for pengene.

Endret av k_drey
Lenke til kommentar

Jeg fikk en sinnsvakt bra sekk fra jobben (forsvaret) som jeg gjerne skulle ha anbefalt, men den er de-brandet, står bare Utdannelse i Forsvaret og en logo på den.

Uansett, 15.4" sekk med meget godt polstret laptoprom innerst, som man får tilgang til med en forsterket glidelås på siden, samt to hovedrom og noen smålommer. Skal poste hvis jeg husker hva produsenten egentlig het!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...