jakja83 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg er klar over at dette ikke passer helt inn i tråden her, men: Jeg jobber som lærer og trenger å ha endel bøker med meg frem og tilbake fra jobb, samt en bærbar maskin - har dere noen gode tips til en billig, bra ryggsekk som kan passe til mitt bruk. Poster her da jeg håper noen av dere har konkrete erfaringer og anbefalinger. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Jeg har følgende sekk fra Targus. Har brukt denne på universitetet, og har fungert kjempebra! Er bra plass i den også. Du kan også ta en titt på denne sekken fra Targus. Har i alle fall erfaring fra den første, og er strålende fornøyd. Jeg bruker stort sett kun bærevesker ogl fra Targus, er storfornøyd med kvaliteten! Har nå slik ryggsekk + bæreveske og sleeve. Det koster ikke allverden, men du kjøper kvalitet for pengene. Endret 24. november 2007 av k_drey Lenke til kommentar
Existence Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 vurderer en 20 tommar, men sliter me å finne en sekk stor nok hadde vært kjekt me plass te mus og ekstern harddisk og Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Da blir det litt vanskligere. 20" er ikke noe man akkurat kjøper for å drasse med seg overalt, men det finnes sikkert noe. Har en 15,4" selv, og den blir alt for tung å drasse med seg, pakke opp, pakke ned osv. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 vurderer en 20 tommar, men sliter me å finne en sekk stor nok hadde vært kjekt me plass te mus og ekstern harddisk og Hva med trillebår eller kjelke Det er noen vesker her, men har ikke sett noen sekker til så store maskiner. Styrketrening blir det uansett. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg fikk en sinnsvakt bra sekk fra jobben (forsvaret) som jeg gjerne skulle ha anbefalt, men den er de-brandet, står bare Utdannelse i Forsvaret og en logo på den. Uansett, 15.4" sekk med meget godt polstret laptoprom innerst, som man får tilgang til med en forsterket glidelås på siden, samt to hovedrom og noen smålommer. Skal poste hvis jeg husker hva produsenten egentlig het! Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Bergans har jo XO35 Student, bruker den selv hver dag og er kjempe fornøyd Lenke til kommentar
Existence Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 vurderer en 20 tommar, men sliter me å finne en sekk stor nok hadde vært kjekt me plass te mus og ekstern harddisk og haha eg e stuar så tunge kofferter og pakka opp og ned ekke stress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå