terjemag Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei! Lar det seg gjøre å velge ekstern skjerm som primærskjerm på en bærbar pc? Ønsker at den eksterne skjermen skal være primærskjerm ved oppstart, og at jeg jobber mot denne. Så kan jeg heller brukes skjermen på den bærbare som ekstraskjerm. Får ikke mulighet for å huke dette av på min pc. Boksen for avkryssinger er ikke "aktiv". Skjønner at jeg kan "dra" programbilder over til ekstern skjerm, men jeg ønsker altså at alt skal komme opp på denne ved oppstart, og at jeg heller kan trekke programbilder over til den bærbare ved behov. Noen forslag til løsning? Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ultramon fikser dette, vil jeg tro. Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Ultramon? Programvare? Gratis programvare? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Du kan ikke ha to primær skjermer. Derfor er krysset grået ut. Vanligvis er det ikke vanskeligere enn at du deaktiverer lcd skjermen på den bærbare så kan du velge at den eksterne skjermen er primær. Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Takker for kjappe svar. Da er det altså slik at jeg kan deaktivere skjermen på den bærbare maskinen, men allikevel kunne bruke denne som sekundær skjerm? Unnskyld all knotinga, men det er lenge siden jeg opererte med 2 skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå