:---{D Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Drit. Penger skal ikke gå til oppfølgere. Om regissøren hadde valgt å lage en helt annet film kunne det vært greit, men bare ikke oppfølger. Lenke til kommentar
Ashlee Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hvorfor Syns alle Fritt Vilt var så dårlig.. Greit jeg syns kansje Villmark er bedre men Fritt vilt var også bra!! Lenke til kommentar
winnie91 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg må egentlig si meg skeptisk til en oppfølger, i og med at Fritt vilt faktisk er en av de bedre norske filmene. Det skal ikke skyves under en stol at oppfølgere sjelden kan sammenlignes med film # 1, så hvorfor ødelegge en god, norsk film? Må allikevel sies at jeg kommer til å se den, kanskje man blir positivt overrasket? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Om Ingrid Bolsø Berdal spiller hovedrollen skal jeg i alle fall se den. Men tviler på at den blir bedre enn numero uno... Ser for meg at "nå skal det pøses på med rar, over-the-top historie og bøtter med blod" i ekte Hollywood-stil, noe som t.o.m. for meg begynner å bli nok av snart nå. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har veldig lite forventninger til denne filmen, men har et bittelite håp om at dette ikke blir en total flause. Enern hadde nå et OK konsept, men tviler litt på en toer. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Fritt vilt 2? Serriøst? Oppfølger? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Forventer at den blir like elendig som 1'ern. Håper de tar med enda flere trøndere denne gangen, til å totalt ruinere stemninga. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Forventer at den blir like elendig som 1'ern. Håper de tar med enda flere trøndere denne gangen, til å totalt ruinere stemninga."Æ e trønder æ - og hærre gud kor tøff æ e!" :!: Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ikke sett den første. Kommer ikke til å se den neste heller. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hm. Den første var OK (bortsett fra en ræva dårlig slutt), men jeg vet ærlig talt ikke helt hva jeg skal si til en oppfølger. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Forventer at den blir like elendig som 1'ern. Håper de tar med enda flere trøndere denne gangen, til å totalt ruinere stemninga. Synes du trøndersk ødelegger stemninga i filmer? Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Forventer at den blir like elendig som 1'ern. Håper de tar med enda flere trøndere denne gangen, til å totalt ruinere stemninga. Synes du trøndersk ødelegger stemninga i filmer? Heller trøndere (som er likandes folk) enn Kristoffer Joner IMO. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Forventer at den blir like elendig som 1'ern. Håper de tar med enda flere trøndere denne gangen, til å totalt ruinere stemninga. Synes du trøndersk ødelegger stemninga i filmer? Heller trøndere (som er likandes folk) enn Kristoffer Joner IMO. Ja, jeg må i alle fall si at Ingrid B. Berdal fikk opp stemninga i Fritt Vilt. Og det på tross av at jeg er trønder sjøl. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Har ikke altfor store forventninger. Synes den første filmen var helt ok, men ikke noe mer enn det. Forventer derfor ikke noe mer enn som så.(..) Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg har nå sett den å den var overraskende bra til å være en 2'er... Gled dere Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg likte godt den første filmen, virkelig! Jeg fikk en slags følelsesmessig tilknytning til terrenget og omstendighetene ellers, som jeg sjeldent får for en skrekkfilm. Jeg har alltid vært opptatt av fraflyttete bygninger, hvor alt står slik det var når folk reiste. Jeg har interessert meg for spøkelseshistorier siden jeg var liten. At de da lager denne filmen, med et nedlagt uhyggelig hotell midt oppe i huttiheiti, er fenomenalt! Mange har sammenlignet denne med "The Shining". Fritt Vilt er en mye bedre film etter min mening. Men det var vel ikke poenget at jeg skulle skrive en anmeldelse på første Fritt Vilt? Når det gjelder en oppfølger er jeg litt skeptisk. Hvordan skal de få det like skummelt og absurd som den forrige filmen? Et sykehus? Om det går til å være en overnaturlig skapning som drepte under første film, blir det teit. Jeg likte historien om denne bortkomne gutten som tar seg inn i denne hytta og bor her. Gjenferd, zombies eller onde ånder hører ikke hjemme i "Fritt Vilt"-konseptet mener jeg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Klarte på et vis å holde ut Villmark og Rovdyr, men maken til piss skal man lete lenge etter. Fritt Vilt gadd jeg ikke engang se ferdig, så blir nok neppe å se neste. Greit vi har lavt budsjett i lille Norge, men det koster strengt tatt ikke noe mer å lage en bra historie enn en dårlig. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Tipper den er like dårlig som eneren, om ikke dårligere. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Forventer at den blir like elendig som 1'ern. Håper de tar med enda flere trøndere denne gangen, til å totalt ruinere stemninga. Synes du trøndersk ødelegger stemninga i filmer? Heller trøndere (som er likandes folk) enn Kristoffer Joner IMO. Ja, jeg må i alle fall si at Ingrid B. Berdal fikk opp stemninga i Fritt Vilt. Og det på tross av at jeg er trønder sjøl. Jeg er selv trønder, så jeg kan vel ikke ha SÅ mye mot trøndere.... Men å putte en trønder i en skrekkfilm, og i tillegg la han/hun prate... det er bare selvmord. Da dreper du alt som heter skummel stemning i en film. Det blir en ufrivillig komedie. Face it, dialekten vår er schtøgg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå