Pricks Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Denne MP3-filen inneholder noen få toner fra en melodi. Jeg prøver å identifisere melodien, og tror den kan være fra Zelda. Jeg prøvde i musikkforumet, men kom ikke nærmere noen løsning der. Derfor tenkte jeg at det kanskje var noen hardcore Zelda-fans her som hadde all musikken og hvor den kommer fra i hodet Så er det noen som har noen anelse om hvilken melodi dette kan være? Melodi: unknown.mp3 (Er det noen enklere måte å legge ved allerede opplastede sanger i innlegg på?) Endret 24. november 2007 av Pricks Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Fra zelda ocarine of time Nydelig sang! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Hva slags sang er det nå igjen? Song of Storms? EDIT: Jeg tror det er Song of Storms, men den ligna veldig på Saria's Song også Endret 24. november 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Dette er fra Zelda ja, Song of Storm, men seriøst, den er i totalt feil dur. Denne hørtes lystig ut, originalen høres litt mer "dyster" ut, som en storm på vei. Originalen kan du finne her. Endret 24. november 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Song of Storms var det visst ja... Kan lastes ned eller lyttes på her http://www.zreomusic.com/ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Og der fikk jeg en SKIKKELIG flashback til en romjul i 1998 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Nostalgi The memories! Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Omg, for en genial side, får skikkelig nostalgi følelse av en del av de sangene. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Nostalgi The memories! Gode Gud tenker det blir Zelda kavalkade her i huset snart. Kjenner nostalgimuskelen får krampetrekninger. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Finnes det en lenger versjon av Song of Storms? Jeg mener å huske at det var mer også. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Om du går på den Zreomusic linken som Kjeksmesteren linker til, velger listen (eller download) så under Ocarina of Time delen velger du Windmill hut. Det er sangen du tenker på Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Dette er fra Zelda ja, Song of Storm, men seriøst, den er i totalt feil dur. Denne hørtes lystig ut, originalen høres litt mer "dyster" ut, som en storm på vei. Ikke for å pirke elns, men Song of Storm er vel mer bare dramatisk og litt mektig, enn dyster. En kan vel tolke den som litt munter første gang en hører den, inntil en ser virkningene. Må være favorittmelodien etter den til Firetempel. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Var av gode grunner jeg satte skrev "dyster" med "", i mangel på bedre ord. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Og der fikk jeg en SKIKKELIG flashback til en romjul i 1998 ditto 8år gammel, 14" reise-TV og Ocarina of Time, beste spillopplevelsene noen gang :] Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Dere har vel fått med dere at SSBB har en Zelda OoT-remix gående? Denne må høres av alle Zelda-elskere: http://www.smashbros.com/en_us/music/music04.html Song of Storms er med! Legger ved en MP3 SSBB_Zelda_OoT_Medley_Song_of_Storms.mp3 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Dere har vel fått med dere at SSBB har en Zelda OoT-remix gående? Denne må høres av alle Zelda-elskere: http://www.smashbros.com/en_us/music/music04.html Song of Storms er med! Legger ved en MP3 SSBB_Zelda_OoT_Medley_Song_of_Storms.mp3 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Damit damit damit damit damit damit. Får håpe den ikke kommer når jeg er mitt i en intens kamp med en kompis i SSBB, for da blir jeg sittende med gjeipen på knærne og høre på musikken og tenke nostalgiske tanker fremfor å fokusere på kompisbanking i SSBB og er det noe jeg hater er det å tape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå