dekar24k Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei. Jeg vurderer å kjøpe en PSP slim. Er et par PSP exclusives jeg har lyst på, men mest er det fordi jeg har hørt den klarer å emulere diverse systemer ganske bra. Er det noen her som kan si meg hvor bra den klarer å emulere SNES og Amiga? (Snakker eldre Amiga OCS/ECS spill, ikke AGA osv.) Sega Master System, NES, C64 osv. regner jeg med den klarer bra, men dersom den klarer å emulere SNES og Amiga bra uten frameskips og hakkete lyd, så er det et klart kjøp! SNES er ikke sååå farlig, men Amiga er viktig.. Alle innspill mottas med takk. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Finnes et hav av emulatorer til PSP, og dette blir kun tilgjengelig om du downgrader til custom firmware på PSP'n din. Dette er dog enklere på en PSP Phat(den gamle), men fungerer også på Slim. Hvis du skal ha en PSP mest for å emulere spill, anbefaler jeg deg å kjøpe den gamle. Er mye styr med å få installert custom firmware, som innebærer å flashe batteriets eeprom og hacke deg igjennom. Vi har dog guider til dette som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå