Gå til innhold

Musikk: [Screamo/Post-Hardcore] Enter Your Accident - A Confrontation..

Anbefalte innlegg

Heisann.

Legger ved en video fra en konsert av bandet mitt, Enter Your Accident.

Bandet består av seks personer;

fire 18-åringer (2x gitar + bass + vokal), en 16-åring (trommer) og en 15-åring (screams).

Sangen heter A Confrontation of Two Worlds in my Basement. På denne videoen har jeg lagt på studiodemoen av sangen vår, derfor er det et par små temposkifter utover i sangen, for å få det til å passe.

Sangen kan også lastes ned fra vedlegget under. Den ble spilt inn hjemme til en kompis.

Se filmen hos Youtube

Kritikk og ros mottas gjerne! :)

Edit: Lastet opp et klipp fra ei øving vi hadde også, tatt opp med en random billig mikrofon som ble satt midt i rommet.

A_Confrontation_of_Two_Worlds_in_My_Basement.mp3

Enter_Your_Accident___Demo_3.mp3

Endret av razh0r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var jo... så som så.

Første jeg tenkte var "klisjé here we go". Growlinga til han i den hvite t-skjorta var ganske heftig, men så trekker alt det andre ned. Ganske kjedelige riff, og cleanvokalen var også ganske så tam.

Men nå er jo dette Screamo/Post-Hardcore, jeg liker ikke akkurat de sjangerene, men høres ut som dere har rimelig kontroll på hva dere gjør. Prøv å få det hele litt mere avansert, spesielt riffene deres, så kan det bli noe. Stå på!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jepp, dette er sant.

Jeg (gitarist) og trommisen har slutta av personlige grunner. Vi skal dog slå oss sammen og lage ny musikk.

Vår musikkstil er mye inspirert av Underoath's TOCS-plate.

Vi vil spille inn instrumentaler og legge ut på myspace så snart vi får tid. Blir vel en ny tråd angående dette da sanger har blitt lagt ut. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...