Arntfinn Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Driver og planlegger å lage meg et nytt kabinett og vannkjøling og no andre småsaker, og har tengt til å lage en artikkel om det. I forbindelse med det så tengte jeg at det hadde vært gøy å lage en casemod side ting, og så har jeg fått med en til å anmelde pønk allbum og sånt. så det blir en pønk og casemod side :smile: er dette en god idé, eller burde jeg sende (den kommende) artikkelen til noen andre sider som har faste lesere? (jeg har ikke noe særlig erfaring med å lage web sider fra før, men har akkurat klart å få til å lage en side med tabeller og ikke rammer :smile: (med 'inkluder side' ting)) Lenke til kommentar
Duckman Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Hmmm...hvis det viser seg å bli bra, kan jeg godt publisere det på hjemmesiden min. Ligger på 500 000-1 000 000 hits i måneden. Duckman Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Det kan også tenkes at noe av dette er aktuelt for Overklokking.no. De har også ca. 500 000 sidevisninger i måneden - de fleste norske lesere. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå