Gjest Jegvetikke Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei, hvet ikke om dette var rigtig del av forumet å poste dette ,men jeg prøver. Jeg sitter litt mye forran datan noe som medfører at jeg er litt bleik, mamma maser om at jeg sitter for mye forran PC-en noe som sikkert er sant. Men jeg bor i en liten bygd med en butikk hva faen ska jeg gjøre a, det er ikke noe annet å gjøre her. De fleste vennene mine gjør som meg, sitter forran PC-en. Jeg driver med karate 2 ganger i uka men like hvell så er det ikke noe å gjøre. Jeg bor ca 20 min med bil fra en by.Og det er et fottball lag her hvor jeg bor men jeg hater fotball. Hva Faen skal jeg gjøre jeg vil ikke råtne bort forran PC-en. Er 13 år vist det betyr noe. Kom med forslag Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Begynn med en sport du liker? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Stenges pga. brudd på bruk av gjestefunksjonen. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg