Cuneax Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har jo alltid operert med min kjipe og tørre versjon Sosialt, så da foreslår jeg det likesågodt her igjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg mistenker at det er det beste forslaget, cun. Jeg kan ikke se for meg at noe annet vil funke, det vil bare forvirre om det er en referanse til noe eldre brukere kjenner til eller en teit referanse (jfr. Rorbua). Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Eller så kan vi enkelt og greit ta Saklig Diskusjon om Sosiale ting Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvorfor ikke bare "Den sosiale kategorien"?? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Sosialkontoret var jo et meget bra forslag. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det sosialehjørnet . Lenke til kommentar
.com Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 jeg likte sosialen jeg Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Syntes ikke "Sosialen" var så dum.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Sosianal Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 cuns forslag "Sosialt" evt. hvem enn som først foreslo "Sosialen", er de eneste forslagene jeg kunne tenkt meg å se på kategorien. Vel, de eneste passende i alle fall. Lenke til kommentar
Hoenheim Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hva med IRLO ( in real life online) hehe sosialen, sosialkontoret og rorbua støttes Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hva med OT-kaféen? Det gir jo assosiassjoner til OT-baren, med en litt mer seriøs og sofistikert, og mindre rølpete vri. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Hva med IRCF?(internet relaying chatshit on the forum) Hva med OT-kaféen? Det gir jo assosiassjoner til OT-baren, med en litt mer seriøs og sofistikert, og mindre rølpete vri. Godt forslag! Endret 10. desember 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
PenttiNaumanen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ett socialt fönster skulle kanske passa bra som ett namn på den sociala sidan. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 "Kosekroken" eventuelt "Kosehjørnet" Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hva med "City of diskusjon.no" Lenke til kommentar
Obsternasig Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 'Det sosiale hjørnet' klinger bra i mine ører Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Synes ikke den bør begynne med det/den/o.l, synes det blir litt dumt. Synes "Sosialen" eller "Sosialt" er de beste forslagene fordi de er enkle og greie, noe som alle kan forstå. "Rorbua" var heller ikke dum. Ikke noe krimskrams som Søppelhaugen e.l. Ikke noe beskrivende i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå