n4w Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 S.P.A.M (Sosialt Pisspreik Av Moderatorer) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Rorbua. Støttes. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 "Den sosiale kategorien" Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Kan jeg tolke det dithen at dette blir en kategori hvor folk skal ha det sosialt? Da vil jeg foreslå: /b/ Hvis dette derimot blir en litt mer seriøst kategori hvor man diskuterer sosialdynamikk, så stiller jeg uten navneforslag. Endret 26. november 2007 av Zethyr Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Rorbua. Som i at vi alle er (nynorske) fiskere? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Som i at vi alle er (nynorske) fiskere? Noe sånt. Husker bare at det var vinneren i diskusjonen i hva OT-baren/søppel burde endre navn til. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Rorbua. Som i at vi alle er (nynorske) fiskere? Er vi ikke alle det, innerst inne? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Som bergenser har får jeg allergisjokk når det kommer til navn med a-ending Tror jeg skal ta og liste opp de forslagene som kommer i førsteinnlegget. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Rorbua er det mest retarderte navnet noensinne. Jeg er rimelig sikker på at den vant av samme grunn som L. Ron Hubbards Battlefield Earth ble kåret til en av tidenes bøker - tullestemmer. Søppel kan det hete. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hva med Søppel? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 "Ida'ene & Co" Lenke til kommentar
n4w Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hva med Søppel? Eller SPAM (Sosialt Pisspreik av moderatorer/medlemer (mødre) Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Rorbua. :!: Edit: Ekstra morsomt for meg som er fra Tromsø. SO-Baren. Enkelt å greit, me like. Endret 27. november 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 "Ida'ene & Co" Vel, vi er jo i overtall. Syntes ikke det bør hete Søppel, det høres så.. shabby ut. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 "Ida'ene & Co" Vel, vi er jo i overtall. Syntes ikke det bør hete Søppel, det høres så.. shabby ut. Hadde du vært tørr bak ørene hadde du visst at Søppel er det beste forslaget, uansett Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg vet ikke hvor gammel man må være for å være "tørr bake ørene", men jeg klarer ikke med min beste vilje å se hvorfor Søppel er et godt navn på en sosial kategori for et forum som diskusjon.no. For alle bortsett fra en håndfull old-timers gir ordet søppel bare negative assosiasjoner. Og det Søppel vi en gang hadde (og som den nevnte håndfullen ønsker seg tilbake?) er nok ikke det jeg ser for meg som meningen med en Sosial kategori. Jeg husker godt tilstandene der på slutten og ønsker ikke å oppmuntre til noen reprise. Geir Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 GPP (Generelt PissPreik) Eller litt mer konstruktivt, "Skravlebøtta"? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Jeg tror man må se litt videre på dette. En suksessfull sosial kategori kan vokse seg stor den og kan åpne opp for underkategori både for de litt eldre og de litt yngre. Eventuelt geografisk betinget osv. Men litt artige navn som ikke er så "formelle" og i tråd med resten av forumets kategorinavn er jo ikke å forakte. Men ting som "Søppel", "spampalasset", SO-Baren osv passer bedre som beskrivelse/navn på OT-Baren. Her må man ikke blande kortene for mye. Dette skal ikke være en sosial kategori kun for fjortisser som vil han meningsløs diskusjon. I denne kategorien kan man plassere alle "*stedsnavn*tråden", forumtrefftrådene osv. Man fokuserer på hverandre og det sosiale, ikke å diskutere om ketchup eller sennep er best på pølsa. Til det har man OT-Baren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå