jeppjepp Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Har det kommet planer om en ny sportsmobil fra Nokia? Min 5500 begynner å bli litt slitt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Flyttes fra Åpen diskusjon om mobil til rykter og nykomlinger. Lenke til kommentar
MeFF Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg skulle også gjerne hatt svar på dette spørsmålet! Er særdeles fornøyd med 5500, men begynner jo å dra på årene. Gleder meg til en eventuell oppfølger! Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Gå inn på Nokia.no og se på kommende modeller, ser ikke ut som om det kommer noen med det første. Hvor lenge har du hatt den du har nå da? Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Det som er på Nokia er jo faste rykter, men det vi lurer på er om det finnes kilder som kansje kan vise oss rykter på om en sånn mobil kansje kommer. Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ingen ordentlige rykter om at Nokia skal komme med oppfølger til 5500 enda, desverre. Ryktene sier derimot at SE har en slik modell på vei i 08, håper da at den blir virkelig solid og ikke bare treningsrelatert. Regner også med noe solid fra Nokia i 08, men ingen rykter om det enda altså. Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Synd. Har ikke lyst på SE har vendt meg til Nokia nå. Min 5500 begynner å bli slitt nå. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hva med Benq? http://www.benq.com/products/mobile/?product=1115 the M7 is dust- and splash-resistant. It supports A-GPS (Assisted GPS) Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Ikke aktuelt. Bare Nokia, med virkelig nød kansje samsung. Lenke til kommentar
Merken Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har hørt fra en forhandlerkonsulent i Nokia at 5500 skal fases ut snart, og at det ikke er planlagt noe etterfølger. Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Det er jo tragedie om de ikke får en oppfølger. Utrolig mange av vennene mine har kjøpt samme mobil som meg etter jeg har kjøpt den. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Den vil jo selvfølgelig få en oppfølger, forhåpentligvis med ordentlig lim under tastaturet Nokias tåle-mye serie har solgt veldig bra i hver eneste generasjon, og vil uten tvil få en oppfølger. Men er ganske merkelig at det ikke svirrer noe rykter om noen ny en enda.. Regner med den er på markedet sensommmer 08. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 http://www.amobil.no/nyhet/mobiltelefoner/...er_juling/46045 Eneste er at den er fryktelig enkel og har få funksjoner. Kjøp deg heller en ny 5500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå