Gå til innhold

Trenger skikkelig musikk telefon - med støtte for 8gb minnebrikke

mad_arab

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en telefon til rundt 2000kr. Jeg har ikke så mange krav til funksjonalitet, jeg ønsker bare mp3, fm radio, speaker. Men jeg vil ha plass til musikk, og da holder ikke de fleste telefonene jeg har sett på. Jeg ble fristet av Nokia 6300 som hadde støtte for MicroSD, men det hjelper fint lite når selve telefonen ikke støtter brikker på over 2gb :roll: . Så mitt spørsmål er rett og slett: Finnes det noen SKIKKELIGE musikktelefoner som faktisk støtter å ha plass til musikk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten og vite dette sikkert så kan det godt hende 6300 støtter opp til 6gb eller helt opp til 8gb..

har værtfall sett på f.eks LG ku990 som hadde maks limit på 2gb, men den kan man ha 6gb minnekort i..

eneste er når man ser på hvor mye plass man har på mobilen så kommer det kun opp 2gb, selv om man har mer..

Nokia e90 mener jeg også har en grense på 4gb men den takler mer!

Edit: Oi, nokia e90 har 1gb maks størrelse på minnekort i følge nokia.no..

Endret av Cenariuz
Lenke til kommentar

Jepp, jeg har tenkt tanken, men jeg gidder ikke bestille telefonen når jeg ikke kan vite om det funker. Nokia.no sier maks 2gb på 6300, selv om det finnes 8gb kort. Har sett det samme på flere andre telefoner av forskjellige merker. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal velge, eller om jeg må droppe hele planen og kjøpe en billig telefon + ipod.

Jeg synes hele greia er absurd. Man selger telefonene som musikktelefoner, og de støtter ikke store minnekort? Det er jo helt fjernt....

Lenke til kommentar

Nå er 4Gb er stort minnekort, du kan jo sende en mail til en nettbutikk. De kan svare deg, og dessuten bestiller du minnekortet på nettet så kan du returnere det hvis det ikke fungerer som du ønsker. Det samme går for telefonen, alt som kommer fra nettet kan du returnere innen 14-dager uten spørsmål. Så sant du ikke river i stykker all embalasjen da. :D

Jeg har k810i og den holder for min del, 4Gb minnekort holder til en hel del bilder, par filmer, musikk og noen episoder av Simpsons. Jeg klager ikke på min telefon, men det skal sies at det står maks 2Gb i spesifikasjonene, dette kommer vel av at 4Gb ikke var tilgjengelig når manualen ble laget.

Lenke til kommentar
Nå er 4Gb er stort minnekort, du kan jo sende en mail til en nettbutikk. De kan svare deg, og dessuten bestiller du minnekortet på nettet så kan du returnere det hvis det ikke fungerer som du ønsker. Det samme går for telefonen, alt som kommer fra nettet kan du returnere innen 14-dager uten spørsmål. Så sant du ikke river i stykker all embalasjen da. :D

Jeg har k810i og den holder for min del, 4Gb minnekort holder til en hel del bilder, par filmer, musikk og noen episoder av Simpsons. Jeg klager ikke på min telefon, men det skal sies at det står maks 2Gb i spesifikasjonene, dette kommer vel av at 4Gb ikke var tilgjengelig når manualen ble laget.

FEIL! Du kan ikke returnere telefonen hvis du har brukt den. Fy skam deg for den feilinformeringen :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...