Gå til innhold

"Chemtrails" mysteriet oppklart i tysk fjernsyn


Kubin

Anbefalte innlegg

Men redaktører har et jerngrep på journalistene og det finnes lange tabulister om hva man skal og ikke skal skrive om. Chemtrails er en av disse.

Dette er bare tull. Tabloidaviser elsker tullete konspirasjonsteorier. Så lenge det selger aviser, går det.

 

Det med chemtrails er rett og slett depopulisering. Og mange blir skremt ved første øyekast, selvom de i sin normale forstand syns noe ser mystisk ut med fenomenet. Men når man graver inn i saken og oppdager sannheten, så kaster vi det bort dagen etter for vi har andre ting å tenke på. Hus,Bil,familie jobb og andre ting som tar fra oss tid til å sitte ned å tenke kritisk.

Herregud.

 

Hvis det er noen som mangler evne til å tenke kritisk så er det slike som deg. Maken til frekkhet, komme her og fortelle alle andre hvor dumme de er.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
...

bor du i Oslo kahuna?

 

24september filmet jeg flyene i aksjon, de startet tidlig på morningen. ...

Jeg bor i nærheten av oslo ja. Jeg kikker ofte opp på himmelen men kan ikke si jeg la merke til noe påfallende for 2 dager siden. Mulig det var tåke der jeg bor den dagen...jeg har dårlig hukommelse på vær, det skal bli drøyt før jeg husker det mer enn en dag.

 

 

 

Hvorfor filmet du? Hva håpet du å dokumentere med det? Har du lært deg avstandsbedømmelse ennå forresten?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Noen OT-innlegg er fjernet. Småsnakk kan taes i PM, og moderatoravgjørelser skal ikke kommeneteres i tråder.

 

(Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes på PM)

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt p_report.gif moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding.

 

Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte.

 

Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet

Lenke til kommentar
Tirsdag var det jeg var ute å filmet, det var den dagen det var så fint vær.. You cannot forget a day like that :)

Det har vaert fint mesteparten av uka saa vidt jeg kan huske men det har ogsaa vaert flere dager med morgentaake og da ser man fint lite til hva som skjer paa himmelen...

 

 

Har du analysert filmen ennaa?

Lenke til kommentar
Tirsdag var det jeg var ute å filmet, det var den dagen det var så fint vær.. You cannot forget a day like that :)

Det har vaert fint mesteparten av uka saa vidt jeg kan huske men det har ogsaa vaert flere dager med morgentaake og da ser man fint lite til hva som skjer paa himmelen...

 

 

Har du analysert filmen ennaa?

 

Ja.

 

Problemet er inngangen til firewire kabelen fra dv-kamera.

 

Det går ikke på min datamaskin,porten er damaged.

 

 

Utstyr: Dv-Kamera 10optisk zoom 500xdigitalt. Bil.

område: Grorudalen/Lillestrøm

 

Observasjon: Flere timer med aktivitet, flere chemtrails som varte i opptil 4-5timer, Og et bilde hvor 2 fly flyr under samme omstendigheter og ca samme høyde(man tar bilde og deler opp pixlene og sammenligner størrelse,får man samme størelse så er de antaglivis på samme høyde)

flynr.1 opererte normalt og la igjen normale contrails som fordamper på under 1 minut.

flynr.2 la igjen såkalte "contrails" som varte i 4-5timer som utvidet seg over himmelen, og la seg som et tynt hvitt laken.

 

konklusjon: WE ARE FUCKED VERY SOON.

 

Du er kansje ikke instilt på det som jeg er, i have been watching the skies for almost 4years now.

Og det har bare blitt værre med tiden. Det er mange disinfoagenter her ute på nettet for styresmaktene har forstått det er her kampen organiseres. Millioner av mennesker kommer i kontakt med millioner av mennesker pga en ide eller et budskap som sier nå er det noe galt nå må noe gjøres!!

 

Man ser det liksom rundt seg hele tiden, Boligkrakk,forvent 16-17% rente,innføring av FRP, Inflasjon som følge av papirverdi investert i amerikansk destined too doom economy som holder et kveletak rundt Dollaren før de dreper den for den kommende Amero, North american union hvor Canada,Mexico og Usa slår seg sammen med felles valutta.

 

Alt er nøye planlagt, Haarp skaper jordskjelv og orkaner mens Mccain synger bomb bomb bomb, bomb bomb iran på youtube :)

 

Er det bare meg eller LEVER VI I FUCKED UP TIMES ?

 

This shit gotta end unless you want to live in a war culture.

 

Og nå snur de etnisitetene i de flerkulturelle storsammfunnene som Oslo,Frankerike,storbritani og tyskland seg mot hverandre på ordre fra media som fremstiller propaganda som et virkemiddel som gjør at "DU" ber om at noe må gjøres! problem reaksjon løsningen tenkte jeg på lenge før david icke og Bigbrother the big picture.

 

Sammen med resten av drittet vi inntar i matforsyningene våres som aspartame til småbarn og til oss selv i stadig fler økende matvarer som går sukkerfrie men aspartam giftig.

 

Msg og mono sodium glutamat er smaksforsterkere som er like skadelige som aspartam, men dette er ikke i søkelyset som aspartam har vært i det siste på NRK.

 

Kommende Codex Allimintarius planene til WTO som satans lille hjelper Gro Harlem Brundtland har stolt innført.

Se battle of seattle Snarest! det er indre kamper i media,hollywood og forskningsmiljøer Wto har allerede gjort mye som har gått utover norsk suverenitet, i vinter i år må vi betale nærmere 1krone pr kwh igjen pga hele vannreserver blir solgt til Nederland via en WTO/EØS avtale. Regner det ikke nok, så sprayer de chemtrails.

 

Som sagt Menneskeliv og helse over profit ikke motsatt!! Derfor ble hundrevis av fredlige demonstranter arrester i Seattle 1999 under et WTO oppmøte.

 

Jeg tror ikke Chemtrails er noe militært eksperiment for radardekke som mange har fremstilt det siste,

det virker for bortkastet og for kostbart når alle verdens millitære er under et styre. Hvis det kommer en krig så kan du banne på at de har stått bak den og brukt oss som utfallet.

 

Vi blir sendt til afghanistan for å drepe for en løgn, fortsatt den dag idag.

 

Verden går under, men som følge av mennesketens grådige oppførsel......

 

 

Keep an eye on the sky buddy! Hva er det værste som kan skje hvis vi tar feil?

 

Its better to own a gun, and not have to use it.

But to need a gun, and not have it.

 

Kan de som motsier oss si det samme? hva skjer vis de tar feil? da har de stått å sett på menneskeheten falle...

 

 

 

That is why we fight!

post-168379-1222474564_thumb.jpg

post-168379-1222474603_thumb.jpg

post-168379-1222474832_thumb.jpg

post-168379-1222474875_thumb.jpg

post-168379-1222474962_thumb.jpg

Lenke til kommentar
flynr.1 opererte normalt og la igjen normale contrails som fordamper på under 1 minut.

flynr.2 la igjen såkalte "contrails" som varte i 4-5timer som utvidet seg over himmelen, og la seg som et tynt hvitt laken.

 

konklusjon: WE ARE FUCKED VERY SOON.

Hehehe. Latterlig. Er det levetiden på kondensstripene som bekymrer deg? Og dette har du vært opptatt av i flere år? I løpet av den tiden kunne du rukket å å lære deg meteorologi ved å studere emnet selv på biblioteket og fått alle svarene du søker der. I stedet søker du all informasjonen blant likesinnete på YouTube? Da er det ikke så rart du kommer fram til slike konklusjoner.

Lenke til kommentar

Nei jeg vil ikke studere Meteorologi KAN IKKE DU FORTELLE MEG ISTEDEN? Du veit jo så bedre, virker som du har lest meterologi siden du ber meg gjøre det som et svar til mine spørsmål? eller snakker du bare dritt?

 

Dere kommer alltid med motargumenter men aldri noe svar haha

 

 

Hvis du tror det er normalt alt kondenstriper varer i 5timer så tror jeg du bør lese om weather modification...

 

2) First Meteorologist To Publicly Acknowledge Chemtrails From: Wade Frazier Hi: An American meteorologist, Kevin Martin, who was a chemtrails "skeptic,"declares a change in position and has started campaigning on chemtrails,and storms. He has a website. http://www.owsweather.com/ows.html This section deals with chemtrails? http://www.owsweather.com/contrailreport.html

Lenke til kommentar
...

Observasjon: Flere timer med aktivitet, flere chemtrails som varte i opptil 4-5timer, Og et bilde hvor 2 fly flyr under samme omstendigheter og ca samme høyde(man tar bilde og deler opp pixlene og sammenligner størrelse,får man samme størelse så er de antaglivis på samme høyde)

Stemmer bare nesten, den teknikken sier i beste fall bare noe om avstanden fra deg til flyet,for aa finne hoyden maa du maale vinkelen mellom flyet og horisonten og regne ut hoyden ut fra det. Dessuten er det vanskelig aa maale avstand paa den maaten, du maa ha staalpeil paa hvor store de ulike flyene er og vaere trygg paa at du kan skille fly fra hverandre som har ca samme form men forskjellig stoerrelse.

 

 

flynr.1 opererte normalt og la igjen normale contrails som fordamper på under 1 minut.

flynr.2 la igjen såkalte "contrails" som varte i 4-5timer som utvidet seg over himmelen, og la seg som et tynt hvitt laken.

Hoeres ytterst normalt ut for meg...

 

konklusjon: WE ARE FUCKED VERY SOON.

Akkurat det utelukker jeg ikke men jeg deler altsaa ikke din oppfatning av hva det er som eventuel kommet til aa ta knekken paa oss. ;)

 

Du er kansje ikke instilt på det som jeg er, i have been watching the skies for almost 4years now.

Jeg har sett opp hele livet og kondenstriper har veart der saa lenge jeg kan huske(jeg naermer meg 40).

 

 

 

Jeg tror ikke Chemtrails er noe militært eksperiment for radardekke som mange har fremstilt det siste,

det virker for bortkastet og for kostbart når alle verdens millitære er under et styre. Hvis det kommer en krig så kan du banne på at de har stått bak den og brukt oss som utfallet.

Akkurat der berorer du mitt hovedankepunkt mot chemtrails. Ingen kan komme med en defenitiv forklaring paa hva det skal vaere godt for. 'Forklaringene' spriker i alle retninger, noen mener det er for aa gjoere oss mer medgjoerlige men andre mener det er stikk motsatt, at giften skal gjoere oss mer aggressive for aa rettferdigjoere en (global) fasciststat. Noen igjen prater om vearkontroll, med enda vagere meninger om *hvorfor* man skal kontrollere vaeret.

 

Den eneste fornuftige forklaringen paa chemtrails jeg har sett er at det brukes for aa motvirke drivhuseffekten, noe som hvis det var tilfelle hadde vaert et aktverdig formaal (forutsatt at bivirkningene ikke er store), men heller ikke der har noen klart aa komme med noe som ligner bevis.

Lenke til kommentar
*snip*

flynr.2 la igjen såkalte "contrails" som varte i 4-5timer som utvidet seg over himmelen, og la seg som et tynt hvitt laken.

*snip*

Et helt ordinært fenomen som jeg har observert siden begynnelsen av 70-tallet.

 

Ha en fin dag. :)

 

De innholdt ikke Aluminium og Barium da? og de kondenserte som regel mye fortere enn 6timer? kansje 10min? Du skjønner når vannmolekyler blir omdannet til iskrystaller så tar det ikke lang tid før sola fordamper den :)

Lenke til kommentar

Stemmer bare nesten, den teknikken sier i beste fall bare noe om avstanden fra deg til flyet,for aa finne hoyden maa du maale vinkelen mellom flyet og horisonten og regne ut hoyden ut fra det. Dessuten er det vanskelig aa maale avstand paa den maaten, du maa ha staalpeil paa hvor store de ulike flyene er og vaere trygg paa at du kan skille fly fra hverandre som har ca samme form men forskjellig stoerrelse.

 

Så det er faktisk mulig å beregne høyden til et fly uten Laserinstrumenter, og få et nestent nøyaktig resultat ?

 

 

 

flynr.1 opererte normalt og la igjen normale contrails som fordamper på under 1 minut.

flynr.2 la igjen såkalte "contrails" som varte i 4-5timer som utvidet seg over himmelen, og la seg som et tynt hvitt laken.

Hoeres ytterst normalt ut for meg...

 

konklusjon: WE ARE FUCKED VERY SOON.

 

Akkurat det utelukker jeg ikke men jeg deler altsaa ikke din oppfatning av hva det er som eventuel kommet til aa ta knekken paa oss. ;)

 

 

Jeg håper da selvfølgelig ikke at noe skjer oss, det er jo derfor jeg følger med. Jeg vet ivertfhall at Klimakatastrofen til Al Gore er Hollywood, og hvem andre til å bruke Hollywood effekter? Kjære Usa :) De kan tukle med været og lage orkaner som de måtte ønske. Plante bevis og innvadere land uten reell grunn og skape matkriser ved å skjerme regnet som de gjør i california nå.

 

Det er 100konspirasjoner som skjer bak lyset hver dag som påvirker hundrevis av mennesker , kan jeg få lov til å anbefale deg en veldig spennende dokumentarfilm på 2timer som heter Esoteric Agenda. Skal tilogmed ta tid til å finne den for deg siden du nærmer deg 40 og hjernecellene nærmer seg fåtall.

 

http://video.google.com/videoplay?docid=-6030443037963555139

 

Dette er ivertfhall mange av problemene som kan føre til OSS GETTING FUCKED.

 

 

 

Du er kansje ikke instilt på det som jeg er, i have been watching the skies for almost 4years now.

Jeg har sett opp hele livet og kondenstriper har veart der saa lenge jeg kan huske(jeg naermer meg 40).

 

Jeg vet jo at Kondensasjonstriper har vært der siden aviasjonen begynte med Jetmotorer, men fenomenet vi ser idag at de inneholder Barium Og Aluminium og at Umerkede fly som det lokale Flytårnet ikke kan bekrefte, noe som tilsier at de er millitære, som igjen legger fra seg kondensasjonstriper som ALDRI Kondenserer , hvorfor i helvette heter det kondensasjonstriper? Har ordet Kondensasjon mistet sin mening?

 

Det har ikke foregått i 40år for da hadde vi for lengst vært daue allesammen.

 

 

Jeg tror ikke Chemtrails er noe militært eksperiment for radardekke som mange har fremstilt det siste,

det virker for bortkastet og for kostbart når alle verdens millitære er under et styre. Hvis det kommer en krig så kan du banne på at de har stått bak den og brukt oss som utfallet.

 

 

Akkurat der berorer du mitt hovedankepunkt mot chemtrails. Ingen kan komme med en defenitiv forklaring paa hva det skal vaere godt for. 'Forklaringene' spriker i alle retninger, noen mener det er for aa gjoere oss mer medgjoerlige men andre mener det er stikk motsatt, at giften skal gjoere oss mer aggressive for aa rettferdigjoere en (global) fasciststat. Noen igjen prater om vearkontroll, med enda vagere meninger om *hvorfor* man skal kontrollere vaeret.

 

Det er mange teorier som som du sier, jeg mener det mest vesentlige akkurrat nå hadde vært en offentlig utalelse rundt dette. tar vi rotta på dem sammen? eller skal jeg gjøre det alene?

 

 

Den eneste fornuftige forklaringen paa chemtrails jeg har sett er at det brukes for aa motvirke drivhuseffekten, noe som hvis det var tilfelle hadde vaert et aktverdig formaal (forutsatt at bivirkningene ikke er store), men heller ikke der har noen klart aa komme med noe som ligner bevis.

 

 

Motvirke Drivhuseffekten? Det legger seg som et hvit teppe på himmelen og blokkerer solyset samtidig som lufta under Varmes opp. Og tenk på alle de millioner av kilowatt H.A.A.R.P annlegget i tromsø skyter opp i atmosfæren? Det må jo bidra enda mer til globale oppvarmingen.

 

Personlig tror jeg De ønsker et Isfritt Nordpol så de kan hente ut de store oljereservarene som ligger der oppe.

Usa,Canada Norge og russland sloss allerede om området.

Lenke til kommentar

Du Armin23, jeg har et lite tips til deg ;) du burde slutte å bruke norsk og engelsk om hverandre, for jeg har faktisk problemer med å ta deg seriøst når du gjør det, og tror ikke jeg er den eneste.. Hvis du bruker bare norsk, så tror jeg kanskje flere tar deg mer seriøst :)

Endret av Kong _Kake
Lenke til kommentar
*snip*

flynr.2 la igjen såkalte "contrails" som varte i 4-5timer som utvidet seg over himmelen, og la seg som et tynt hvitt laken.

*snip*

Et helt ordinært fenomen som jeg har observert siden begynnelsen av 70-tallet.

 

Ha en fin dag. :)

 

De innholdt ikke Aluminium og Barium da? og de kondenserte som regel mye fortere enn 6timer? kansje 10min? Du skjønner når vannmolekyler blir omdannet til iskrystaller så tar det ikke lang tid før sola fordamper den :)

Når du snakker om 'contrails' som varte 4-5 timer og jeg sier at jeg har observert dem siden siden tidlig på 70-tallet så snakker jeg om 'contrails' som varte i timesvis og bredte seg utover. Bildene dine viser ingenting nytt.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...