Gå til innhold

"Chemtrails" mysteriet oppklart i tysk fjernsyn


Kubin

Anbefalte innlegg

Kan ikke dere som har litt bakkekontakt bare la denne tråden dø? Konspirasjonsteoretikere er som religiøse, de tror bare på det som støtter eget syn. Jo mer motstand de møter jo sikrere blir de på at de har rett.

Det er faktisk både interesant, underholdende og lærerrikt å diskutere med både konspirasjonsteoretikere og religiøse mennesker. Med mindre man bare diskuterer for å "vinne" så kan en diskusjon fint ha sin hensikt selv om motparten er av en type som aldri vil endre sitt syn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MÅ JEG GJØRE ALT FOR DEG? :!:

 

Nei, men jeg tror de fleste foretrekker en direkte link til en eller flere seriøse nettsider som kan verifisere det du sier, fremfor et krasjkurs i å slenge inn søkeord på kvasir.

 

Det med at Deagle mistet sin autorisasjon sier meg en ting. SOMEONE DIDENT SHUT THE FUCK UP! Det er veldig mye hysj hysj saker som foregår i forskningsmiljøene.

 

Det å automatisk sette likhetstegn mellom det å miste legebevilgningen og det å inneha sensitiv informasjon av global art er i beste fall ønsketenkning, i verste fall ren løgn. Igjen vil jeg etterlyse informasjon som støtter dette synet, ren synsing fører oss ingen vei.

 

 

En ting har jeg erfart her, man kan ikke vekke de som later som de sover... so fuck'em. Til de av dere som faktisk er skeptiske til dette, take my advice og les litt, gjør din egen undersøkelse og kom fram til DITT EGET svar og ikke en du har lest på skepsis.no eller andre sine meninger.

 

Men det er jo det vi gjør jo. Vi kjøper ikke din forklaring helt blindt, men det at vi fremdeles er her ,og atpåtil etterlyser bevis og seriøs forskning som støtter ditt syn, burde fortelle deg at vi i høyeste grad er interessert i å komme fram til vårt eget svar. Det er nettopp gjennom å lese og undersøke de tilgjengelige kildene at vi kan danne oss en velbegrunnet mening om saken. Derfor etterlyser jeg igjen uomtvistelige bevis for dine påstander, samt seriøs forskning på temaet.

 

Forøvrig støtter jeg oppmuntringen til å bruke quote-funksjonen riktig, det blir fort slitsomt å lese gjennom tråden slik den er nå. :)

Lenke til kommentar

QUOTE(Armin23 @ 12/08-2008 : 19:08)

Det med at Deagle mistet sin autorisasjon sier meg en ting. SOMEONE DIDENT SHUT THE FUCK UP! Det er veldig mye hysj hysj saker som foregår i forskningsmiljøene.

 

 

Det å automatisk sette likhetstegn mellom det å miste legebevilgningen og det å inneha sensitiv informasjon av global art er i beste fall ønsketenkning, i verste fall ren løgn. Igjen vil jeg etterlyse informasjon som støtter dette synet, ren synsing fører oss ingen vei.

 

 

Personlig har jeg selv sendt wake-up mail til 50forskere på Nilu www.nilu.no og ikke fått et eneste representativt svar i retur. Noe som danner meg et bilde om hvordan de er sensurert i frykt for noe`(det er alvorlige saker,Landsforæderi) eller så er jeg rett og slett på bærtur og de gidder ikke å svare. Jeg tror det er det første.

 

 

metrologisk institutt har også blitt advart, men de mener det er vanlige kondensasjonstriper. Bellona finner ikke problemstillingen aktuell. Og stortingsrepresentanter og det millitære gjør som de er bedt. Natoparagraf 1, Shut the fuck up. And they do a good job.

 

SÅ hva må til?

 

 

Jeg er faktisk glad for at dere svarer på mine innlegg, takk gud det finnes noen som Setter spørsmålstegn istedenfor punktum. Det er nettop det dette landet trenger.

 

Jeg tror 100% på dette etter snart 4 år med forskning, direktøren i fritthelsevalg er også overbevist og slapp ut en artikkel på det og kort tid etter ble nettsiden hacket og artikkelen fjernet. Kan også ha vært en intern greie men artikkelen passet godt inn i siden blant alt det andre helseskadelige konspirasjonene som www.fritthelsevalg.org avdekker.

 

Vi har snart nok bevis, men vi mangler folkets støtte... Derfor kom jeg hit hvor jeg håper folk ikke kan tro at dette er normale contrails

 

Hvem står bak? Bilderberger group? illuminati? skulls and bones? vatikanet`?

 

Hvem vet vi ikke enda men de sure have controll over oure leaders and officials.

 

Tanken på at Pilotene faktisk kan gjøre noe sånt over en hel befolkning skremmer dritten ut av meg. MK Ultra programmet ble aldri lagt ned.

 

Sammensvergelsen er enorm, virker som om de innblandede har blitt lovet noe som må virklig være verdt det. Kansje Survival party i Jens Stoltenbergs undergrunnsbyer som har blitt registrert over hele landet. 2 Millioner Nordmenn har plass, spør deg selv hva faen skal vi med frølager med 2milliarder frø i Svalbard sponset av DAVID ROCKEFELLER og Bill gates. Something is going to happen, and they are preparing for it...

 

H.A.A.R.P er store broren til Chemtrails, det kan vi ta imorra.

Lenke til kommentar
Jeg håper du tuller med CV,Liste over arbeidsgivere og utdanning???

 

Slutt å kast bort tiden min, lei en detektiv.

Kremt. Selvfølgelig er jeg seriøs. Normal folkeskikk (og forskningsetikk for den saks skyld) krever at dersom man fremlegger en påstand står man selv ansvarlig for å også fremvise kilde. De aller aller fleste vil også hevde at er normalt å gjøre dette uoppfordret.

 

Det er ikke jeg som kaster bort tiden din, det er du selv. Det er du som slenger fram totalt udokumenterte påstander om at disse menneskene er seriøse forskere. Har man ikke mulighet for å tilby kildehenvisninger er det som oftest best å ikke fremme påstanden dersom man ønsker å bli tatt seriøst.

Lenke til kommentar
Personlig har jeg selv sendt wake-up mail til 50forskere på Nilu www.nilu.no og ikke fått et eneste representativt svar i retur. Noe som danner meg et bilde om hvordan de er sensurert i frykt for noe`(det er alvorlige saker,Landsforæderi) eller så er jeg rett og slett på bærtur og de gidder ikke å svare. Jeg tror det er det første.

For å være ærlig forundrer det meg ikke dersom disse brevene på noen som helst måte minner om det du har postet her inne. Om det er noe forskere tar seriøst så er det nettopp kildekritikk og kildereferanser. "Ville" påstander uten noen som helst for for kilde blir nok arkivert i "slideshow til neste julebord" mappen.

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Svarte!

Er det du som har tagga "Chemtrails er bio-våpen" eller nå sånt over Ekeberg-tunnelen?

 

 

Det vil jeg ikke svare på her inne. :ph34r:

 

 

 

Cyclo: Du har bevisene og kildene rett over hodet ditt, gå ut på klare dager og legg merke til hvordan de henger og sprer seg utover himmelen og blir liggende i flere timer. Noe kondensasjonslovene motsier umulig.

 

Så JEG er mine kilder, spør i vei!!

Endret av Armin23
Lenke til kommentar

Paddle paddle? Jeg har helt konkret bedt om kilde på påstanden din om at de fire menneskene du pratet om tidligere var "seriøse forskere og vitenskapsmenn". Det finnes nok hverken kilder eller bevis for dette på himmelen er jeg redd.

 

Hva angår såkalte chemtrails så finnes det heller ikke kilder eller bevis på himmelen. Det eneste å se på himmelen kan gjøre er å bevise at det finnes noen underlige striper der som man ikke klarer å forklare. Det er ikke et bevis på at myndighetene kontrollerer våre hjerner, det er ikke et bevis på at reptiler kontrollerer verden, det er ikke et bevis på at forsvaret lager store radarer på himmelen, etc.

 

Jeg har lest en god del om chemtrails fordi jeg synes temaet er underholdene. Konklusjonen min etter å ha utvist kildekritikk samtidig som jeg faller tilbake på mine kunnskaper innen naturvitenskap er som følger:

- Det finnes fenomener på himmelen som kalles "chemtrails" som kanskje ikke er godt nok forklart. Alle forsøk på konklusjoner fra konspirasjonsteoretikere har dette til felles:

a) Enten er de fysisk umulig eller

b) de er lite plausible da samme mål kan oppnås på en måte som er langt mer økonomisk, teknisk enkel og ikke minst langt mer skjult.

Lenke til kommentar
Så JEG er mine kilder, spør i vei!!

 

Nice, jeg er imponert! Det hender at man tar snarveien når det gjelder bevisførselen rundt slike saker, men dette tar faktisk kaken. Selv ikke David Icke har cahonas nok til å linke til seg selv som den store kilden til sannheten. Du kan ikke forvente at vi skal ta deg på ordet fordi, vel, det er DU som sier det? Mener du dette helt seriøst, eller merker jeg en stram lukt av troll i veggene? :hmm:

Lenke til kommentar
Personlig har jeg selv sendt wake-up mail til 50forskere på Nilu www.nilu.no og ikke fått et eneste representativt svar i retur. Noe som danner meg et bilde om hvordan de er sensurert i frykt for noe`(det er alvorlige saker,Landsforæderi) eller så er jeg rett og slett på bærtur og de gidder ikke å svare. Jeg tror det er det første.

For å være ærlig forundrer det meg ikke dersom disse brevene på noen som helst måte minner om det du har postet her inne. Om det er noe forskere tar seriøst så er det nettopp kildekritikk og kildereferanser. "Ville" påstander uten noen som helst for for kilde blir nok arkivert i "slideshow til neste julebord" mappen.

Oi, dette må være det beste jeg har lest på lenge :!:

Tror han virkelig at han blir tatt seriøst av forskere når han sender mail om svada, blandet med youtube linker og at han selv konkluderer at de er sensurert tar jo kaka. NEI de gidder ikke å svare siden de sannsynligvis får 300 eposter per dag med tull.

Lenke til kommentar
Paddle paddle? Jeg har helt konkret bedt om kilde på påstanden din om at de fire menneskene du pratet om tidligere var "seriøse forskere og vitenskapsmenn". Det finnes nok hverken kilder eller bevis for dette på himmelen er jeg redd.

 

Hva angår såkalte chemtrails så finnes det heller ikke kilder eller bevis på himmelen. Det eneste å se på himmelen kan gjøre er å bevise at det finnes noen underlige striper der som man ikke klarer å forklare. Det er ikke et bevis på at myndighetene kontrollerer våre hjerner, det er ikke et bevis på at reptiler kontrollerer verden, det er ikke et bevis på at forsvaret lager store radarer på himmelen, etc.

 

Jeg har lest en god del om chemtrails fordi jeg synes temaet er underholdene. Konklusjonen min etter å ha utvist kildekritikk samtidig som jeg faller tilbake på mine kunnskaper innen naturvitenskap er som følger:

- Det finnes fenomener på himmelen som kalles "chemtrails" som kanskje ikke er godt nok forklart. Alle forsøk på konklusjoner fra konspirasjonsteoretikere har dette til felles:

a) Enten er de fysisk umulig eller

b) de er lite plausible da samme mål kan oppnås på en måte som er langt mer økonomisk, teknisk enkel og ikke minst langt mer skjult.

 

Jeg har lest mye gjennom tidene og jeg kan ikke gi kilder på alt jeg har lest på de diverse tidspunktene. Neither do i have a timemachine. Som sagt det finnes mange leger og forskere som roper høyt ut om chemtrails, de 4 var bare en liten prosentandel av hva som har kommet ut det siste. Søk på nettet, 1000000000pages found.

Jeg er av den typen som heller ser på innholdet presentert rather than personen og bakgrunnen.

 

Om innholdet er seriøst er personen seriøs.. Men nei, fortsatt ingen annerkjente forskere som har kommet ut. Det er nemlig en ting med å blåse på fløyta i statene hvor chemtrails forekommer mest. Dere så hva som skjedde med Charlie Sheen når han mente staten stod bak 9\11... But if you love life and youre children and familiy? You will stand up against this silent assassin called chemtrails released in the skies. Britene har innrømmet slike eksperimenter over en sivilbefolkning under 50tallet.

 

Å kødde med været som våpen var alle verdensledernes våte drøm.. Teknologien er eldgammel og FN ingikk en avtale om en weather modification treaty i 79 (SE VEDLEGG)

 

Men under NATOS open sky treaty kan Amerikanske fly fks eller tyske fly over Norge og dumpe Barium oxide,Aluminium oxide og en haug av patogener som er direkte skadelig på din helse.

 

Det foregår KUN i NATO land for å bekrefte dette, Søk på Youtube hvor enkeltindivider har lastet opp videor. Nederland,England,Polen,Italia,Sverige,Danmark,Norge. I disse land har Vann fra Varme Jetmotorer sluttet å kondensere i kalde atmosfærer. Bulgaria hadde ikke en eneste Chemtrail før de joinet NATO i 05 tror jeg.

 

Har vært i Egypt og India, Ingen CHEMTRAILS å se.

 

 

 

 

a) Enten er de fysisk umulig eller

b) de er lite plausible da samme mål kan oppnås på en måte som er langt mer økonomisk, teknisk enkel og ikke minst langt mer skjult.

 

 

 

 

A) Det er fysisk umulig å fly 4000moh å lage contrails. tempraturen synker med 6grader for hver 1000meter.

-24grader er for varmt for at kondensasjon skal oppstå da det skjer ved 55-

 

On/off fenomenet er også fysisk umulig.

 

 

 

B)

Det ville fks vært lettere å spre en gift gjennom drikkevannet men resultatene vil være for raske og folk vil dø fort. eventuelt vil folk slutte å drikke vannet, MEN FOLK KAN ALDRI SLUTTE Å PUSTE..

UN_1976_Weather_Weapon_Treaty.pdf

Endret av Armin23
Lenke til kommentar
Personlig har jeg selv sendt wake-up mail til 50forskere på Nilu www.nilu.no og ikke fått et eneste representativt svar i retur. Noe som danner meg et bilde om hvordan de er sensurert i frykt for noe`(det er alvorlige saker,Landsforæderi) eller så er jeg rett og slett på bærtur og de gidder ikke å svare. Jeg tror det er det første.

For å være ærlig forundrer det meg ikke dersom disse brevene på noen som helst måte minner om det du har postet her inne. Om det er noe forskere tar seriøst så er det nettopp kildekritikk og kildereferanser. "Ville" påstander uten noen som helst for for kilde blir nok arkivert i "slideshow til neste julebord" mappen.

Oi, dette må være det beste jeg har lest på lenge :!:

Tror han virkelig at han blir tatt seriøst av forskere når han sender mail om svada, blandet med youtube linker og at han selv konkluderer at de er sensurert tar jo kaka. NEI de gidder ikke å svare siden de sannsynligvis får 300 eposter per dag med tull.

 

 

Vis du leste gjennom hele tråden vil du se ANALYSERAPPORTER fra testlabratorier som har bekrefter funn av aluminium og barium i lufta. Der prøven var blitt tatt var det heller ingen naturlig eller kunstig tilførsel av aluminium partikler eller barium fra Fabrikker eller lignende.

 

Norsk luftforskningsinstitutt tar jenvlig prøver av luftkvaliteten.

 

Dette var det som ble framstilt på en veldig profesjonell måte, Og youtube forøvrig fortjener Nobelprisen, BROADCAST YOURESELF nemlig.. Ikke se så negativt på noe så positivt som youtube, hvordan ellers skulle jeg laste opp Videobevis materiell? Tufs..

Lenke til kommentar
Jeg har lest mye gjennom tidene og jeg kan ikke gi kilder på alt jeg har lest på de diverse tidspunktene. Neither do i have a timemachine. Som sagt det finnes mange leger og forskere som roper høyt ut om chemtrails, de 4 var bare en liten prosentandel av hva som har kommet ut det siste. Søk på nettet, 1000000000pages found.

Jeg er av den typen som heller ser på innholdet presentert rather than personen og bakgrunnen.

Jeg ser at du ikke makter å finne kilder som bekrefter disse 4 autoritetene dine som "seriøse forskere og vitenskapsmenn". Så da gir jeg deg en ny oppfordring. Finn en seriøs forsker som støtter opp om disse teoriene dine og vis til kilder på at dette er en seriøs forsker.

a) Enten er de fysisk umulig eller

b) de er lite plausible da samme mål kan oppnås på en måte som er langt mer økonomisk, teknisk enkel og ikke minst langt mer skjult.

A) Det er fysisk umulig å fly 4000moh å lage contrails. tempraturen synker med 6grader for hver 1000meter.

-24grader er for varmt for at kondensasjon skal oppstå da det skjer ved 55-

 

B) Det ville fks vært lettere å spre en gift gjennom drikkevannet men resultatene vil være for raske og folk vil dø fort. eventuelt vil folk slutte å drikke vannet, MEN FOLK KAN ALDRI SLUTTE Å PUSTE..

a) Jeg sa aldri at chemtrails fra fysisk umulig. Jeg sa at forklaringene på hvorfor myndighetene skulle stå bak chemtrails og hva årsaken til det var er enten fysisk umulig eller økonomisk og/eller teknisk ullønnsomt.

Svaret ditt på a) er forresten feil.

Dersom det måtte være -55 grader for at contrails skulle oppstå ville man ikke oppleve contrails før 70 km høyde. Om jeg ikke tar helt feil er marsjhøyden til kommersielle jetfly på rundt 9-12km. En ting er sikkert, og det er at de ikke flyr langt opp i Mesosfæren. Din forklaring her sier faktisk at contrails ikke finnes. I følge Nasa skal det riktige tallet være ca -40 grader celcius. Det tilsvarer at man kan oppleve contrails mellom ca 8kms høyde og litt over 20kms høyde.

atmprofile.jpg

Atmosphere_model.png

 

b) Det var jo et forsøk på motsvar på et av punktene da. Dog er det et ganske dårlig svar. Det du her beskriver er egentlig bare tull. Mengden kan enkelt justeres for å passe. Faktisk så vil det være langt enklere å justere mengden svært nøyaktig ved å bruke drikkevannet. Ved å pøse ut masse stoff langt opp i atmosfæren har man absolutt ikke noen kontroll over hvor mye hver enkelt vil få i seg av stoffet.

Lenke til kommentar
Vis du leste gjennom hele tråden...

Det er da føkkings umulig å lese gjennom denne tråden så lenge du ikke klarer å bruke quote-funksjonen riktig. :(

 

 

...vil du se ANALYSERAPPORTER fra testlabratorier som har bekrefter funn av aluminium og barium i lufta. Der prøven var blitt tatt var det heller ingen naturlig eller kunstig tilførsel av aluminium partikler eller barium fra Fabrikker eller lignende.

Ingen tilførsel av aluminium eler barium fra fabrikker? Hvor langt unna prøvepunktet sjekket de? Luftbåren forurensing kan reise jorda rundt..

 

 

Norsk luftforskningsinstitutt tar jenvlig prøver av luftkvaliteten.

Fatter ikke hvordan du har kommet fram til at du kan stole på dem? De er jo et statlig organ og som sådan gjennominfiltrert av illuminati og Baden-Powell bevegelsen... :D

 

 

Dette var det som ble framstilt på en veldig profesjonell måte, Og youtube forøvrig fortjener Nobelprisen, BROADCAST YOURESELF nemlig.. Ikke se så negativt på noe så positivt som youtube, hvordan ellers skulle jeg laste opp Videobevis materiell? Tufs..

Det oser klasse av deg når du avslutter et innlegg med "Tufs". :D

Lenke til kommentar
Dersom det måtte være -55 grader for at contrails skulle oppstå ville man ikke oppleve contrails før 70 km høyde. Om jeg ikke tar helt feil er marsjhøyden til kommersielle jetfly på rundt 9-12km. En ting er sikkert, og det er at de ikke flyr langt opp i Mesosfæren. Din forklaring her sier faktisk at contrails ikke finnes. I følge Nasa skal det riktige tallet være ca -40 grader celcius. Det tilsvarer at man kan oppleve contrails mellom ca 8kms høyde og litt over 20kms høyde.

atmprofile.jpg

Atmosphere_model.png

 

 

Du opplever det vi kaller kvikk oppvåkning, det blir litt for mye for deg å tolke... give it time.

 

Planes kjører ikke oppe i Mesosfæren da det ikke er Apollo spacemission du tar når du skal over atlanterhavet. hahaa

 

Du virker dum for å være smart.

 

 

Dette er en Contrail

 

Condensation from engine exhaust

The main products of hydrocarbon fuel combustion are carbon dioxide and water vapor. At high altitudes this water vapor emerges into a cold environment, and the local increase in water vapor can push the water content of the air past saturation point. The vapor then condenses into tiny water droplets and/or deposits into ice. These millions of tiny water droplets and/or ice crystals form the vapour trail or contrails. The energy drop (and therefore, time and distance) the vapor needs to condense accounts for the contrail forming some way behind the aircraft's engines. The majority of the cloud content comes from water trapped in the surrounding air.[citation needed] At high altitudes, supercooled water vapor requires a trigger to encourage deposition or condensation. The exhaust particles in the aircraft's exhaust act as this trigger, causing the trapped vapor to rapidly turn to ice crystals. Exhaust vapour trails or contrails usually occur above 8000 metres (26,000 feet). where the temperature is below -40°C (-40°F).[1]

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Contrail#Cond..._engine_exhaust

 

 

Det skal et lite stykke før contrails dannes bak motorene.. Enda en fin måte å skille ut chemtrails når kondensasjonen oppstår ganske farlig for nærme motorene for å være kondenasjons fra flymotor som hovedskaklig er vann som omdannes til krystaller som ganske raskt kondenserer og blir omgitt av den kalde luften.

 

Chemtrails fly flyr ved 5000km og lager hva såkalte normalhuer kaller Contrails..

 

jeg skjønner ikke hvor mange ganger jeg må forklare den på hvor mange forskjellige måter for at du skal forstå! Hadde du stått forran meg nå hadde jeg klappa til deg for å vekke deg!!

 

Du trenger ikke være Nasa forsker for å forstå dette!! Nasa forøvrig er desinformasjon som faen, Lurer litt på hvorfor de raskt opprettet en anti-chemtrails kampanje og la ut en haug av sider på nettet med propaganda.

 

Illuminati, Opus Dei, Knights Of malta, Skulls and bones You name it ! :) de var de samme folkene som falsket månelandingen, Alle apollo medlemene var Frimurerer av høye grad! Ikke piss i Buksa nå!! Konspirasjoner skjer ganske ofte når man har få mennesker som styrer en hel verden.

 

Dette er en del av planene de har i ventet med alt det andre pisset som blir framstilt i Media. alle vet at WW3 vil bryte ut snart. verden er ladies and gentlemen et FUCKED UP STED akkurrat nå. Har aldri vært så mange mennesker som har levd under en så stor løgn før.. Oppvåkningen har startet.

 

 

Håper dere rekker den i tide bare....

 

 

NEI JEG HAR IKKE TAGGET TUNELLEN OG JEG VIL HELST AT DU IKKE MELDER IFRA TIL PST ELLER NO OM AT ET ER EN FOLKEFIENDE IBLANDT OSS...

 

Som jeg sa, oppvåkningen har startet.. jeg er bare en av få

Endret av Armin23
Lenke til kommentar
Planes kjører ikke oppe i Mesosfæren da det ikke er Apollo spacemission du tar når du skal over atlanterhavet. hahaa

 

I alle dager da, lær deg å lese før du gjør narr av folk. Han skriver jo faktisk at fly (på norsk: ett fly, flyet, flere fly - Ikke planes) ikke flyr i meosfæren. Jeg gir deg qouten hans, så du ikke trenger å være i tvil. Jeg uthever det viktigste:

 

Dersom det måtte være -55 grader for at contrails skulle oppstå ville man ikke oppleve contrails før 70 km høyde. Om jeg ikke tar helt feil er marsjhøyden til kommersielle jetfly på rundt 9-12km. En ting er sikkert, og det er at de ikke flyr langt opp i Mesosfæren.

 

Du opplever det vi kaller kvikk oppvåkning, det blir litt for mye for deg å tolke... give it time.

 

Jeg føler meg ikke våken, bare lettere oppgitt...

 

Du virker dum for å være smart.

 

Jeg vet at denne var myntet på Cyclo, men denne setningen gir ingen mening. Om du lærer deg ordentlig rettskriving vil vi kanskje forstå hva du vil frem til. Mener du: "Til å være en tilsynelatende smart fyr er du jammen dum gitt"? Eller forsøker du å si: "Du er rett og slett for dum til å kunne kalles smart"? Uansett hva du vil frem til kan denne prepubertale ytringen lett kunne brukes mot deg.

 

jeg skjønner ikke hvor mange ganger jeg må forklare den på hvor mange forskjellige måter for at du skal forstå! Hadde du stått forran meg nå hadde jeg klappa til deg for å vekke deg!!

 

Fy fy, man skal ikke slå. Dette er ingen god måte å debattere på. Stakkars Cyclo har da ikke gjort noe for å fortjene juling.

 

Illuminati, Opus Dei, Knights Of malta, Skulls and bones You name it ! :) de var de samme folkene som falsket månelandingen, Alle apollo medlemene var Frimurerer av høye grad! Ikke piss i Buksa nå!! Konspirasjoner skjer ganske ofte når man har få mennesker som styrer en hel verden.

 

Jammen i den store arkitektens navn da! Jeg tror vi klarer oss ganske greit uten å gjøre i buksa av ren skrekk. Om månelandingen er falsk er noe som ikke er bevist, eller i det hele tatt er sannsynliggjort. Alle forsøk på å plante denne historien har blitt grundig tilbakebevist. Dette er forøvrig et sidespor i forhold til den diskusjonen vi holder her.

 

Dette er en del av planene de har i ventet med alt det andre pisset som blir framstilt i Media. alle vet at WW3 vil bryte ut snart. verden er ladies and gentlemen et FUCKED UP STED akkurrat nå. Har aldri vært så mange mennesker som har levd under en så stor løgn før.. Oppvåkningen har startet.

 

Hvor har jeg hørt dette før? Jo, stemmer, David Icke sier vel omtrent det samme i annenhver setning, samt alle andre konspirasjonsteoretikere som ikke makter å fremlegge snev av bevis for påstandene sine. "Alle" vet ikke at tredje verdenskrig vil bryte ut snart, dette blir bare synsing. Og når det gjelder påstanden om at verden er så forferdelig er jeg sikker på at de sa akkurat det samme under svartedøden, under napoleonskrigene, under første verdenskrig, og ikke minst under andre verdenskrig, samt alle andre konflikter menneskene har hatt gående gjennom historien. Nå er vi midt oppe i noe som media har døpt "krigen mot terror", et uttrykk som forståelig nok kan skape frykt hos enkelte mennesker. Likevel vil jeg si at verden tross alt er et ganske ålreit sted å være, jeg trives hvertfall.

 

 

NEI JEG HAR IKKE TAGGET TUNELLEN OG JEG VIL HELST AT DU IKKE MELDER IFRA TIL PST ELLER NO OM AT ET ER EN FOLKEFIENDE IBLANDT OSS...

 

Ja, PST rykker nok ut med alt tilgjengelig personell om de får rede på at tunnellen er tagget ned. Slapp av, vi skal ikke tyste på deg. :roll:

Lenke til kommentar
...

Chemtrails fly flyr ved 5000km og lager hva såkalte normalhuer kaller Contrails..

 

jeg skjønner ikke hvor mange ganger jeg må forklare den på hvor mange forskjellige måter for at du skal forstå!

Du kan begynne med aa forklare hvordan du har kommet fram til dette. Har du sett det med egne oyne? Hvordan klarer du da aa se forskjell paa et fly som flyr i 5000m hoyde og et som flyr i 7000m, eller 11000m? Og hvordan ser du forskjell paa chemtrails og vanlige kondensstriper? Har du tilgang til en laserspektrograf kanskje? Og nok kompetanse til aa avslore det hvis noen har tuklet med den saa den gir falske avlesninger?

 

 

 

Illuminati, Opus Dei, Knights Of malta, Skulls and bones You name it ! :) de var de samme folkene som falsket månelandingen, Alle apollo medlemene var Frimurerer av høye grad! Ikke piss i Buksa nå!! Konspirasjoner skjer ganske ofte når man har få mennesker som styrer en hel verden.

Det var en fin bande men jeg savner Baden-Powell bevegelsen i den oppramsingen, har aldri helt stolt paa dem. ;)

 

USA og NASA faket maanelandingen ja...og sovjet unnlot aa avslore bloffen saa de kunne innkassert aarhundrets propagandaseier. Men vent, kanskje sovjet heller aldri har eksistert? Hva faar deg til aa tro at verden er ekte da? Kanskje hjernen din ligger i sukkerlake i et laboratorium og alt du opplever og foler er ting maskinen gir deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...