Gå til innhold

"Chemtrails" mysteriet oppklart i tysk fjernsyn


Kubin

Anbefalte innlegg

Så hvor får jeg tak i sånn laserutstyr.. De milllitære flyene har som regel veldig få mannskap med seg da det er operasjonsfly og ikke transport. Da bruker dem herkules detta vet jeg. Så hva er galt om tilfeldigvis piloten blir blendet og styrter flyet?

De er tross alt dårlig mennesker, men før den dag hvor 0.0000001% sannsynligheten går gjennom har vi forlengst funnet Flyhøyde og da er det ikke laserpeng vi skal sikte på dem, da er det Sting ray missles!!

Kan du begrunne hvorfor du syns piloter av Hercules-flyene er dårlige mennesker, og at du ikke hadde hatt noe imot at dem styrtet og døde?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg snakket ikke om Herkules flyet. Jeg sa Operasjonsflyet/Sprayflyet.

 

The ones spraying us with chemicals?

 

Kansje de ikke vet bedre, kansje de blir lurt til å tro at dette forhindrer globaloppvarming, men samtidig bør de spørre seg selv mens de sitter med et stort glis rundt kjeften 5000meter over havet og er stolte for å redde verden. HVORFOR SKRIVER IKKE MEDIA OM OSS? vi er jo helter!

 

Hvorfor tar ingen kreditt i media hvis dette skulle vært et program for å bekjempe globaloppvarming?

Lenke til kommentar
Jeg snakket ikke om Herkules flyet. Jeg sa Operasjonsflyet/Sprayflyet.

 

The ones spraying us with chemicals?

 

Kansje de ikke vet bedre, kansje de blir lurt til å tro at dette forhindrer globaloppvarming, men samtidig bør de spørre seg selv mens de sitter med et stort glis rundt kjeften 5000meter over havet og er stolte for å redde verden. HVORFOR SKRIVER IKKE MEDIA OM OSS? vi er jo helter!

 

Hvorfor tar ingen kreditt i media hvis dette skulle vært et program for å bekjempe globaloppvarming?

 

Om du skyter ned et herkulesfly, og slik tar livet av både personell inne i flyet og også setter liv på bakken i fare, samt at du risikerer å bomme og skyte ned et kommersiellt rutefly - og det atpåtil på grunn av en idiotisk teit konspirasjonsteori - da fortjener du virkelig å bli bura inne som den idiotiske terroristen du i såfall er.

Lenke til kommentar

Virker ofte som om folk er "mer" ute etter å felle en person enn å hjelpe en person.

Så de vrir og vender på alt som blir sagt som en Politiadvokat som sårt trenger å fengsle en uskyldig mann.

 

Jeg sa Chemtrails flyene er ikke HERKULES fly, da jeg vet at dette er til millitærtransport av personell, Jeg er ingen morder.

 

Og Rent hypotetisk snakket jeg om "HVIS" vi fikk bevist flyhøyden til Chemtrailsflyene som er 737 Boeing og har kun et formål som er å spraye befolkningen med kjemikaler, hvis vi fikk bevist 100% sånn at Hele Norge var enige så hadde det eneste naturlige motsvaret vært å skutt ned Spray flyene.

 

Skjønner du nå?

 

Eller skal du løpe til PST og fortelle om en lurkende terrorist på Diskusjon.no og gjøre meg til historien om ibsen og den forgiftede folkebrønnen?

Lenke til kommentar
Så hvor får jeg tak i sånn laserutstyr.. De milllitære flyene har som regel veldig få mannskap med seg da det er operasjonsfly og ikke transport. Da bruker dem herkules detta vet jeg. Så hva er galt om tilfeldigvis piloten blir blendet og styrter flyet?

De er tross alt dårlig mennesker, men før den dag hvor 0.0000001% sannsynligheten går gjennom har vi forlengst funnet Flyhøyde og da er det ikke laserpeng vi skal sikte på dem, da er det Sting ray missles!!

 

Skal vi se.

Første setning: "Militærfly, lite mannskap, operasjonsfly. Bruker hercules, hva er galt om piloten blir blendet og styrter flyet?"

Neste setning: "Dårlig mennesker. Ikke laserpenn-sikte, men sting ray."

 

Jaha? =)

Lenke til kommentar

Griper en med en liten advarsel jeg. Det har blitt reagert strengt på personangrep i denne tråden tidligere, og det kan skje igjen. Så før dette utvikler seg noe mer er det kanskje en ide for alle parter å ta seg en røyk, en kopp kaffe, en cola, "or your own personal choice in poison".

 

Forøvrig begynner man å krype nærmere grensen for off topic også.

 

(Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)

Lenke til kommentar
...

Og Rent hypotetisk snakket jeg om "HVIS" vi fikk bevist flyhøyden til Chemtrailsflyene som er 737 Boeing og har kun et formål som er å spraye befolkningen med kjemikaler, hvis vi fikk bevist 100% sånn at Hele Norge var enige så hadde det eneste naturlige motsvaret vært å skutt ned Spray flyene.

...

Du har voldsomt mange 'hvis' der, altfor mange til at noen rett i verden hadde godtatt nødverge som forsvar.

 

Tror forøvrig ikke du har veldig stor sjangs for å forstyrre en pilot med en avstandsmåler men mange militære (og noen sivile, airforce one og fly fra el-al blant annet) har utstyr som kan oppdage og spore laserstråler. Lasere fra avstandsmålere ikke er så veldig forskjellig fra lasere til styring av missiler, i disse terrortider kan det bli mer trøbbel enn det er verdt hvis du måler feil fly. ;)

 

 

 

Matematikken du trenger for å triangulere posisjonen til et fly er ikke værre enn at du burde kunne tilegne deg den allerede på slutten av ungdomskolen(du må kunne bruke sinus og cosinus i 3 dimensjoner). Utstyr for å måle vinkler kan du bygge selv med beskjedne midler og litt fantasi/fingerferdighet. (fint hobbyprosjekt)

 

Når du er i stand til å måle høyden med brukbar presisjon blir vel neste skritt å ta en prøve av kondensstripa for å se hva den inneholder. Sette opp et glass i hagen for å se hva som havner der er vel rimelig håpløst siden ei sånn stripe kan drive ekstremt langt. Helikoper er vel heller ikke særlig egnet. Mange hobbypiloter trenger sine årlige flytimer for å beholde lappen, skulle kanskje la seg gjøre å overtale en til å ta deg opp mot å betale drivstoff, men du må fortsatt finne ut hvordan du skal samlet opp noe så uhåndgripelig som ei kondensstripe til analyse. Eller så bruker du en ballong i ei *lang* snor for å sende opp analyseutstyr. (også et fint hobbyprosjekt men *litt* mer avansert).

Lenke til kommentar
Så hvor får jeg tak i sånn laserutstyr.. De milllitære flyene har som regel veldig få mannskap med seg da det er operasjonsfly og ikke transport. Da bruker dem herkules detta vet jeg. Så hva er galt om tilfeldigvis piloten blir blendet og styrter flyet?

De er tross alt dårlig mennesker, men før den dag hvor 0.0000001% sannsynligheten går gjennom har vi forlengst funnet Flyhøyde og da er det ikke laserpeng vi skal sikte på dem, da er det Sting ray missles!!

 

Skal vi se.

Første setning: "Militærfly, lite mannskap, operasjonsfly. Bruker hercules, hva er galt om piloten blir blendet og styrter flyet?"

Neste setning: "Dårlig mennesker. Ikke laserpenn-sikte, men sting ray."

 

Jaha? =)

 

hehehehe syns den var faktisk litt morsom, bra resumert. Virkelig selektivt :) bra jobba! du er den nye jessica fletcher hoho

 

 

 

Men over til emnet før moderator slår av signalene her

 

Enig med deg at Regnvannsprøver har en smule usikkerhet i seg, det beste er konkret bevis fra en direkte kilde. Det må nok bli helikopter turen da ballongen blir vansklig, må eventuelt våte en klut eller et håndkle som substansene fester seg til.

 

Eller så kan man måle hvor mye linje man har og se om ballongen får substansene til å bevege på seg. Dette kan man observere med Videokamera som bevis.

 

Finner jeg noe som et 4-5000meter langt tro som jeg kan feste til en stor helium balong? Hvor lange er fiskesnører fks?

 

med tanke på helikopterbladene, vil ikke de eventuelt blåse bort Chemtrailsene så de blir vansklig å fange ?

 

 

Uanset så tror jeg vi tenker i riktig baner her nå kahuna, KUdos for trying :)

 

God natt

Lenke til kommentar
Når du er i stand til å måle høyden med brukbar presisjon blir vel neste skritt å ta en prøve av kondensstripa for å se hva den inneholder. Sette opp et glass i hagen for å se hva som havner der er vel rimelig håpløst siden ei sånn stripe kan drive ekstremt langt. Helikoper er vel heller ikke særlig egnet. Mange hobbypiloter trenger sine årlige flytimer for å beholde lappen, skulle kanskje la seg gjøre å overtale en til å ta deg opp mot å betale drivstoff, men du må fortsatt finne ut hvordan du skal samlet opp noe så uhåndgripelig som ei kondensstripe til analyse. Eller så bruker du en ballong i ei *lang* snor for å sende opp analyseutstyr. (også et fint hobbyprosjekt men *litt* mer avansert).

 

Et helikopter har ikke sjangse til å komme opp til marsjhøyden til pasasjerfly (30000 til 50000 fot høyt) og en hobbypilot skal nokk også ha store vanskeligheter med dette. Desssuten så er det vel ulovelig for andre enn komersielle pasasjerfly og fly i denne høyden tror jeg (himmelen er del inn i forskjellige soner (høyder) hvor forskjellige fly har lov til å fly for og hindre konflikter mellom disse)

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

Det er AeroDynamiske Kondenstriper du snakker om!!Og de skjer bare ved take-off og landing. Skjerp deg! Video nr.2 flyr jo nesten i samme høyde som de laveste skyene og det er fortsatt en god del minusgrader som må til for at jetkondens skal oppstå.

 

På tide å våkne opp for faen, det foregår en konspirasjon rett over hodene våres og du later som du fortsatt sover!! ignorance is bliss huuh?

Lenke til kommentar

Når man kommer over noe man mener er et brudd på retningslinjene skal man ikke poste om det i tråden, da dette vil i seg selv være off-topic og et brudd på retningslinjene. Derimot skal man trykke på "Rapporter" knappen og melde fra til moderator-teamet.

 

Tråden har igjen blitt ryddet.

 

Forøvrig så har jeg slettet en post som omhandlet andre konspirasjonsteorier enn chemtrails. Denne tråden er "heit" nok som det er, om vi ikke skal begynne å dra inn enda mer.

 

(Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

hahahhahah Jeg må gi forklaring her føler jeg før det kan gå den gale vei!

 

"hvis" jeg skulle peke laserinstrumenter på fly, ville det vært for vitenskapelige formål... Ikke farlige leker ved landing.. :grin:

 

Blir litt dumt å måle høyden på fly med laserinstrumenter ved landing?

 

Come on guys!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...