Gå til innhold

"Chemtrails" mysteriet oppklart i tysk fjernsyn


Kubin

Anbefalte innlegg

Armin:

 

Hvordan hadde dere bevist at det var tungmetaller i chemtrailsene? Jeg antar selvsagt at prøvene som der viser til er tatt fra selve chemtrailen og at dere også har prøver tatt med økende distanse fra chemtrailen for å bevise at det er flyet som er kilden til disse metallene og jeg antar da også at man har tester fra vanlige contrails for å vise at dette ikke er stoffer som finnes der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Armin:

 

Hvordan hadde dere bevist at det var tungmetaller i chemtrailsene? Jeg antar selvsagt at prøvene som der viser til er tatt fra selve chemtrailen og at dere også har prøver tatt med økende distanse fra chemtrailen for å bevise at det er flyet som er kilden til disse metallene og jeg antar da også at man har tester fra vanlige contrails for å vise at dette ikke er stoffer som finnes der?

 

Ja, dette hadde vært artig å få noe mer på. Har sett du (Armin) har lagt ut ett prøveresultat her før, men der var all nyttig informasjon om hvor prøven kom fra, hvordan den var tatt, hva som er "normalt" etc ikke tatt med. Så finnes det noe mer beviser enn bilder av hvite striper på himmelen og tagging på motorveien skal jeg virkelig gi aksjonen din en ny sjangse :-) (må inrømme jeg har fulgt med på denne tråden utelukkende for "popcorn-verdien" så langt)

Lenke til kommentar
Armin:

 

Hvordan hadde dere bevist at det var tungmetaller i chemtrailsene? Jeg antar selvsagt at prøvene som der viser til er tatt fra selve chemtrailen og at dere også har prøver tatt med økende distanse fra chemtrailen for å bevise at det er flyet som er kilden til disse metallene og jeg antar da også at man har tester fra vanlige contrails for å vise at dette ikke er stoffer som finnes der?

 

Ja, dette hadde vært artig å få noe mer på. Har sett du (Armin) har lagt ut ett prøveresultat her før, men der var all nyttig informasjon om hvor prøven kom fra, hvordan den var tatt, hva som er "normalt" etc ikke tatt med. Så finnes det noe mer beviser enn bilder av hvite striper på himmelen og tagging på motorveien skal jeg virkelig gi aksjonen din en ny sjangse :-) (må inrømme jeg har fulgt med på denne tråden utelukkende for "popcorn-verdien" så langt)

 

Såvidt jeg husker var det en test gjort på regnvann fra et vannglass som hadde stått ute litt.

Lenke til kommentar

Ahhh. Slike konspirasjonsteorier hadde vært så mye enklere å tro på om ikke de samme folkene som presenterer dem til oss påstår at all verdens militære, politikere og media tilhører den samme hemmelige organisasjonen som kun har som formål å undertrykke resten av verdens befolkning.

Lenke til kommentar
Armin:

 

Hvordan hadde dere bevist at det var tungmetaller i chemtrailsene? Jeg antar selvsagt at prøvene som der viser til er tatt fra selve chemtrailen og at dere også har prøver tatt med økende distanse fra chemtrailen for å bevise at det er flyet som er kilden til disse metallene og jeg antar da også at man har tester fra vanlige contrails for å vise at dette ikke er stoffer som finnes der?

 

 

Discoverychannel gjorde en hypotesetesting på Contrails med aluminium og barium som tilsettningstoffer i flybensinen tror jeg hvis jeg ikke tar feil, lenge siden jeg så det programmet. Men da fant dem ingen spor av barium og aluminum i Stripene.

 

I usa satt dem ut bøtter etter dager med mye Chemtrails som Vi Opplyste vet fører til regn. Da fant dem barium og aluminium i store mengder som ikke har noen form for tilhørlighet i lufta i det området.

 

I trondheim gjorde noen aktivister innbrudd på Millitærflyplassen og tok ut noen prøver fra mistenklige tønner med hvitt pulver i. De sendte det til analyse (SE VEDLEGG)

 

Det beste ville jo vært å leid inn et Helikopter og reist opp til de langvarige stripene og tatt en direkte avføringsprøve.

 

Hadde foreningen vår hatt nok donasjoner ville dette vært mulig :)

 

 

http://www.rense.com/ufo6/darkhyp.htm

 

For dere som takler "Mørke Sannheter" les den artikkelen, enda en hypotese om hvorfor de sprayer oss.

post-168379-1222859680_thumb.jpg

Endret av Armin23
Lenke til kommentar
Ahhh. Slike konspirasjonsteorier hadde vært så mye enklere å tro på om ikke de samme folkene som presenterer dem til oss påstår at all verdens militære, politikere og media tilhører den samme hemmelige organisasjonen som kun har som formål å undertrykke resten av verdens befolkning.

 

 

Det er jo nettop det Konspirasjon er, flere går sammen bak majoriteten med skjulte hensikter.

 

Konspirasjoner oppstod den dagen Grådighet kom til verden, ikke se bort ifra at mennesker med makt ønsker mer makt og kontroll.

 

Idag er veldig mye makt sentralisert, så tilfeldighetsteoretikere faller bakerst i køen hos meg :)

Lenke til kommentar
Armin:

 

Hvordan hadde dere bevist at det var tungmetaller i chemtrailsene? Jeg antar selvsagt at prøvene som der viser til er tatt fra selve chemtrailen og at dere også har prøver tatt med økende distanse fra chemtrailen for å bevise at det er flyet som er kilden til disse metallene og jeg antar da også at man har tester fra vanlige contrails for å vise at dette ikke er stoffer som finnes der?

 

 

Discoverychannel gjorde en hypotesetesting på Contrails med aluminium og barium som tilsettningstoffer i flybensinen tror jeg hvis jeg ikke tar feil, lenge siden jeg så det programmet. Men da fant dem ingen spor av barium og aluminum i Stripene.

 

I usa satt dem ut bøtter etter dager med mye Chemtrails som Vi Opplyste vet fører til regn. Da fant dem barium og aluminium i store mengder som ikke har noen form for tilhørlighet i lufta i det området.

 

I trondheim gjorde noen aktivister innbrudd på Millitærflyplassen og tok ut noen prøver fra mistenklige tønner med hvitt pulver i. De sendte det til analyse (SE VEDLEGG)

 

Det beste ville jo vært å leid inn et Helikopter og reist opp til de langvarige stripene og tatt en direkte avføringsprøve.

 

Hadde foreningen vår hatt nok donasjoner ville dette vært mulig :)

 

 

http://www.rense.com/ufo6/darkhyp.htm

 

For dere som takler "Mørke Sannheter" les den artikkelen, enda en hypotese om hvorfor de sprayer oss.

 

Så forurensning som kommer ned med regnet er nødt til å stamme fra contrails fordi regn følger som regel på contrails? Dere mangler litt på argumentasjonsrekken deres. Regner med de har prøver fra regnvann diverse dager uten mye contrails? eller er alt regnvær resultatet av disse spruteflyene?

 

 

Testet de tønnene kun for disse to stoffene eller var det dette som var resultatet etter en omfattende kjemisk test? Uansett så blir det jo bare tilsammen 200 mg / kg med Alu + Ba. Hva består de resterende 999 800mg/kg av? Slipper de ut 10 tonn med slikt materiale, så blir det jo bare uansett 2kg alu + ba totalt. Du ser vel selv at denne tønnnen er totalt bortkastet til å bruke til et slikt formål.

Lenke til kommentar
Armin:

 

Hvordan hadde dere bevist at det var tungmetaller i chemtrailsene? Jeg antar selvsagt at prøvene som der viser til er tatt fra selve chemtrailen og at dere også har prøver tatt med økende distanse fra chemtrailen for å bevise at det er flyet som er kilden til disse metallene og jeg antar da også at man har tester fra vanlige contrails for å vise at dette ikke er stoffer som finnes der?

 

 

Discoverychannel gjorde en hypotesetesting på Contrails med aluminium og barium som tilsettningstoffer i flybensinen tror jeg hvis jeg ikke tar feil, lenge siden jeg så det programmet. Men da fant dem ingen spor av barium og aluminum i Stripene.

 

I usa satt dem ut bøtter etter dager med mye Chemtrails som Vi Opplyste vet fører til regn. Da fant dem barium og aluminium i store mengder som ikke har noen form for tilhørlighet i lufta i det området.

 

I trondheim gjorde noen aktivister innbrudd på Millitærflyplassen og tok ut noen prøver fra mistenklige tønner med hvitt pulver i. De sendte det til analyse (SE VEDLEGG)

 

Det beste ville jo vært å leid inn et Helikopter og reist opp til de langvarige stripene og tatt en direkte avføringsprøve.

 

Hadde foreningen vår hatt nok donasjoner ville dette vært mulig :)

 

 

http://www.rense.com/ufo6/darkhyp.htm

 

For dere som takler "Mørke Sannheter" les den artikkelen, enda en hypotese om hvorfor de sprayer oss.

 

Så forurensning som kommer ned med regnet er nødt til å stamme fra contrails fordi regn følger som regel på contrails? Dere mangler litt på argumentasjonsrekken deres. Regner med de har prøver fra regnvann diverse dager uten mye contrails? eller er alt regnvær resultatet av disse spruteflyene?

 

Contrails forekommer hverdag, det skal bare 54minusgrader og 8000moh for at Kondensasjonstriper kan dannes.

Dette påvirker ikke været siden de fordamper ganske raskt.

 

Nei Chemtrails er ikke resultatet av all regnvær, men faktisk ganske mye av det. Problemet er at vi ser lengere perioder med regn nå enn før. Man kan heller ikke se om Spray-Aktiviteten opprettholdes da det er overskyet.

 

Man kan bare ta regnvannsprøver i slike tilfeller.

 

 

 

 

Testet de tønnene kun for disse to stoffene eller var det dette som var resultatet etter en omfattende kjemisk test? Uansett så blir det jo bare tilsammen 200 mg / kg med Alu + Ba. Hva består de resterende 999 800mg/kg av? Slipper de ut 10 tonn med slikt materiale, så blir det jo bare uansett 2kg alu + ba totalt. Du ser vel selv at denne tønnnen er totalt bortkastet til å bruke til et slikt formål.

 

De ble kun testet for å bekrefte myten om at aluminium og barium brukes, andre stoffer ble utelukket da det koster ganske mye for å gjøre omfattende analyser. Jeg kan desverre ikke gi deg svar på hvorfor de måler mg utifra kg. Tror ikke de 200mg av et kilo pulver var aluminium og barium, det virker for dumt.

Lenke til kommentar
[....]

I trondheim gjorde noen aktivister innbrudd på Millitærflyplassen og tok ut noen prøver fra mistenklige tønner med hvitt pulver i. De sendte det til analyse (SE VEDLEGG)

 

Det beste ville jo vært å leid inn et Helikopter og reist opp til de langvarige stripene og tatt en direkte avføringsprøve.

 

Hadde foreningen vår hatt nok donasjoner ville dette vært mulig :)

 

 

http://www.rense.com/ufo6/darkhyp.htm

 

For dere som takler "Mørke Sannheter" les den artikkelen, enda en hypotese om hvorfor de sprayer oss.

 

Herreguuud, det kom det igjen ja. Vi (jeg) vil ha beviser! "Mistenkelige tønner" er ikke beviser for noe som helst, de kan være tiltenkt bruk fra fly, men de kan være 200 andre ting også f.eks avisningssalt til rullebanen, avfall fra vedlikehold, eller noe helt annet. Bilder av merkingen på tønnene hadde vært fint.... Og som sagt før, det inneholder jo knapt aluminium og barium...

Lenke til kommentar
De ble kun testet for å bekrefte myten om at aluminium og barium brukes, andre stoffer ble utelukket da det koster ganske mye for å gjøre omfattende analyser. Jeg kan desverre ikke gi deg svar på hvorfor de måler mg utifra kg. Tror ikke de 200mg av et kilo pulver var aluminium og barium, det virker for dumt.

 

De måler mg av kg fordi det var så mye barium og aluminium tønnen inneholdt. Kun 0.0002kg per kilo pulver eller 0,02% av tønnen inneholder enten aluminium eller barium. Hvis det er så lite kunnskaper i contrailmiljøet at dere er storfornøyd hvis dere finner rester av noen metaller i en stor tønne med pulver, så blir jeg ikke overrasket over hvor mye rart dere tror på.

 

og for å sette en ekstra spiss på saken. Fra wikipedia:

 

Oxidation occurs very easily and, to remain pure, barium should be kept under a petroleum-based fluid (such as kerosene) or other suitable oxygen-free liquids that exclude air.

 

Ikke så smart å ha dette liggende som pulver i tønner kanskje?

Endret av kottila
Lenke til kommentar

Jeg glemte vell å nevne at kun et lite prøverør ble fylt fra tønna, Det blir for dumt å drasse med seg en hel tønne ut av et Millitært "restricted area" .

 

Nå er det jo også slikt at det ikke KUN var Barium, det er en mix av kjemikaler så behovet for å holde Bariumet rent under flytende forhold ikke er lenger nødvendig.

Lenke til kommentar
[....]

I trondheim gjorde noen aktivister innbrudd på Millitærflyplassen og tok ut noen prøver fra mistenklige tønner med hvitt pulver i. De sendte det til analyse (SE VEDLEGG)

 

Det beste ville jo vært å leid inn et Helikopter og reist opp til de langvarige stripene og tatt en direkte avføringsprøve.

 

Hadde foreningen vår hatt nok donasjoner ville dette vært mulig :)

 

 

http://www.rense.com/ufo6/darkhyp.htm

 

For dere som takler "Mørke Sannheter" les den artikkelen, enda en hypotese om hvorfor de sprayer oss.

 

Herreguuud, det kom det igjen ja. Vi (jeg) vil ha beviser! "Mistenkelige tønner" er ikke beviser for noe som helst, de kan være tiltenkt bruk fra fly, men de kan være 200 andre ting også f.eks avisningssalt til rullebanen, avfall fra vedlikehold, eller noe helt annet. Bilder av merkingen på tønnene hadde vært fint.... Og som sagt før, det inneholder jo knapt aluminium og barium...

 

Jeg skjønner hva du mener :thumbup: No need for agitation.

 

Avsaltning av rullebaner bruker Salt foresten :) bad example!

 

Aktivisten var vell veldig nervøs og fikk sikkert ikke tid til å ta knipse med blitzen rundtomkring i et avgrenset område.

 

 

Men men, keep watching the skies. Something is different.. and dont kill the messenger!

 

Det er så mye jeg ikke vet enda... men spør gjerne, det er jo nettop derfor jeg er her. Tilbakemeldinger settes pris på

Lenke til kommentar
Stemmer bare nesten, den teknikken sier i beste fall bare noe om avstanden fra deg til flyet,for aa finne hoyden maa du maale vinkelen mellom flyet og horisonten og regne ut hoyden ut fra det. Dessuten er det vanskelig aa maale avstand paa den maaten, du maa ha staalpeil paa hvor store de ulike flyene er og vaere trygg paa at du kan skille fly fra hverandre som har ca samme form men forskjellig stoerrelse.

 

Så det er faktisk mulig å beregne høyden til et fly uten Laserinstrumenter, og få et nestent nøyaktig resultat ?

 

...

Litt usikker på om laseravstandsmålere er tingen der. Om ikke annet kan jo en del fly oppdage at du peker på dem med en laser og for alt jeg vet kan det være ulovlig å bruke sånt utstyr mot fly. Radar kan jo selvfølgelig brukes men det er jeg nesten sikker på er ulovlig uten spesiell tillatelse.

 

En enkel, lovlig og relativt nøyaktig metode er å triangulere flyets posisjon. Du må ha litt peil på matematikk og en medsammensvoren som kan hjelpe deg. Begge må ha et måleinstrument som kan måle vinkler nøyaktig(en sextant kan kanskje brukes) og nøyaktig klokke. Stå et stykke fra hverandre (1 - 5 km)og koordiner målutvelgelsen på radio, sammenlign tabellene i etterkant og regn ut flyenes høyde med trigonometri. Kanskje ha med en tredjemann med videokamera for å dokumentere ytterligere.

Lenke til kommentar

Men om jeg skulle gjøre det med laser men formålet er ikke som den guttegjengen i London som hadde superpen lasere fra kina haha det er faktisk til et formål som kan redde deg og dine om det måtte være sant eller ikke.. What if?? det er tross alt veldig spennende tider vi lever i..

 

Så hvor får jeg tak i sånn laserutstyr.. De milllitære flyene har som regel veldig få mannskap med seg da det er operasjonsfly og ikke transport. Da bruker dem herkules detta vet jeg. Så hva er galt om tilfeldigvis piloten blir blendet og styrter flyet?

De er tross alt dårlig mennesker, men før den dag hvor 0.0000001% sannsynligheten går gjennom har vi forlengst funnet Flyhøyde og da er det ikke laserpeng vi skal sikte på dem, da er det Sting ray missles!!

 

Men en ting av gangen . du kan gjerne sende meg en PM om du ikke ønsker å ta det her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...