Gå til innhold

Punkbustet i bf2142?

Anbefalte innlegg

Hei!

vær gang jeg går inn på en server i bf2142, blir jeg disconecta etter ca. 1min, og det står #punkbuster#.

Driver å laster ned den nye 1.4 patchen nå.

Har vista hvis det har noe å si, og jeg har ikke cracet det. fikk det i julegave i fjor men har først nå bra nok pce til å spille det på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kunne du ha tatt et screenshot eller skrevet nøyaktig det som punkbuster meldingen viser?

Du kan prøve dette:

Step 1: Right-Click the shortcut you use on Battlefield

Step 2: Click Properties (egenskaper)

Step 3: Click the Compatibility tab

Step 4: Check the box marked "Run this program as an administrator"

Step 5: Click Ok

Step 6: Right-click the shortcut

Step 7: Click "Run as administrator"

Så kan du prøve å spille.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har samme problemet.

Loader inn på en server, og etter 5 sek. kommer jeg tilbake til "serverlista" med et lite vindu hvor det kun står "Punkbuster" oppi venstre hjørne, thats it, ikke noe feilmelding eller noe.

Har oppdatert i alle himmelretninger, avinnstallert, innstallert på nytt, patch'et, oppdatert igjen og står på stede hvil. Intet skjer.

Har lagt merke til at pbB ikke er aktiv under prosesser, kun pbA. Er dette normalt? Har lest litt rundt på forskjellige forum og funnet ut at begge skal være igang. Er det kun når spillet er igang at pbB starter? (har ikke gått ut av spillet for å sjekke dette tho).

Hadde vært kjekt om noen hadde en vidunderkur for dette problemet. Holder på å bli nuckin futs av dette! :p

Og ja, jeg har siste patch, pbUpdate etc. OG ekte vare.

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problemet, og for meg så funka det å oppdater PB'en (Har jo oxo 1.4 patchen til BF).

Selv har jeg lite peiling, da. Men kan det være at du ikke fikk oppdatert PB'en rett? Etter å ha installert den på PC-en og kjørt den, må du merke spillet(ene) og så huske å trykke på "check for update" -knappen...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...