simalarion Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Hvordan gjør man det?, har vært mellom en rekke forum men ingen der har funnet ut hvordan man slår dette av. Ja man kan trykke f8 under boot og slå av driver signering, men dette glemmer man ofte slik at det blir et iritasjons moment. Hvorfor skal jeg ha dette av, pga Riva tuner ikke for lov til å starte når ikke driver signering er slått av (etter hva jeg kan se er det spesielt 64 bit versjonen som har problemet) Noen ? Endret 24. november 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Eg har sjølv brukt RivaTuner under 64-bits Vista, og så lenge du installerer den signerte drivarpakka som fylgjer med nyare utgåver av programmet, så skal dette gå heilt fint. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 hmm ok, er det RivaTuner206Drv.rtu . Står ikke hvor jeg skal legge den i så fall, vet du det også ? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Du må gjøre det manuelt hver gang, beste tipset er å ikke skru av PC-en, men heller bruke Sleep eller Hibernate. Endret 24. november 2007 av Svedge Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Flyttes til Vista-forumet. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 hmm ok, er det RivaTuner206Drv.rtu . Står ikke hvor jeg skal legge den i så fall, vet du det også ? Når du installerer programmet skal du få eit spørsmål om du vil installere programtillegg. Svarar du ja på dette så skal desse drivarane verte lagt inn automatisk. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ja, de blir lagt inn automatisk, men du får uansett ikke brukt de uten deaktivering siden de ikke er WHQL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå