GeForcy Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor det står at jeg har bare 3,5Gb i Vista 32bit. Har til sammen 4Gb. Er det pga at 32 versjonen klarer ikke å utnytte mer? Og vil 64bit versjonen utnytte alt? Lenke til kommentar
Savi0n Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor det står at jeg har bare 3,5Gb i Vista 32bit. Har til sammen 4Gb. Er det pga at 32 versjonen klarer ikke å utnytte mer? Og vil 64bit versjonen utnytte alt? 32bit klarer ikke å lese mer enn 3.5 gb minne. 64bit leser opp til 8 Lenke til kommentar
GeForcy Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Tusen takk for svaret! Begynte å lure om det rammen som var problemet Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 32bit klarer ikke å lese mer enn 3.5 gb minne. 64bit leser opp til 8 Du mener vel 128... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 32bit klarer ikke å lese mer enn 3.5 gb minne. 64bit leser opp til 8 Du mener vel 128... Med Vista Ultimate har Microsoft satt en begrensning på 128 GB. Med Vista Home er du derimot begrenset til 8 GB minne... Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 En 64-bits CPU begrenser seg til 16 EB med minne, men M$ har jo sine egne begrensninger. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Forøvrig har vel de fleste hovedkort også en hard limit på 8GB i disse dager? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå