Conan85 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Bestilte komplett pc i komponenter fra komplett.no. dessverre var det feil på ene ram brikken og den ene harddsiken. Har sendt inn 2 ganger fordi det var feil. Fått pakken i retur begge gangene med begrunnelsen at det er i orden. Selv om jeg skreiv på pakken "skal ikke sendes i retur før jeg har blitt kontaktet". Fikk også regning på service. Jeg har montert PC-er i en årrekke, og de behandler meg jeg skulle vært en idiot. "Har du prøvd det og det osv.." Til slutt fikk leverte jeg harddsiken og ramm brikken inn til ett godkjent service verksted, hvor det bekreftet at det var feil på begge deler, og laget ett dokument som bekreftet hvile feil som var funnet. Kontaktet Komplett igjen ang. dette her, men likevel nekter de å sende nytt! De sier, så lenge de ikke finne feil hos dem så vil de ikke sende nytt! Hallo! Harddsiken tikker som en klokke og henger seg opp! Er UMULIG og ikke fatte at det er noe feil med den! Er det lovlig å drive butikk på denne måten? Jeg sier bare, aldri aldri mer komplett(idiot).no. Har handlet der flere ganger, med godt intrykk, men det var helt til noe jeg fikk var defekt. Defekt vare = tapt tid og penger dersom du handler hos komplett.no Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 En post om samme emne holder. Fortsetter her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=867956 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg