Gå til innhold

Får ikke spilt GC spill på Wii

mfb

Anbefalte innlegg

Jeg putter inn GC spillet, og plugger classic kontrollen til Wii remote, men jeg får ikke styrt noe. Det hjelper ikke å trykke, spillet reagerer ikke. Og wii remote blinker blått i alle de firkantene nede på kontrollen,

Noe jeg gjør galt? skal det ikke gå å spille GC spill på wii?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, må jeg da bruke GC memory card for å kunne lagre disse spillene og? eller kan jeg lagre de på samme sted som jeg lagrer wii spill?

Og finnes det no bra steder hvor jeg kan kjøpe billige GC kontroller? samma om de er nye eller brukte..

Lenke til kommentar

Ja, men er ganske liten sansynlighet for at folk som selger gamecube er villig til å bare selge kontroller og minnekort da, og sitte igjen med en konsoll og noen ledninger.

Finnes det noen butikker som selger? har snakket med Game i Oslo, de selger kontroller for 150 stykket. Finnes det noe billigere?

Lenke til kommentar
Ja, men er ganske liten sansynlighet for at folk som selger gamecube er villig til å bare selge kontroller og minnekort da, og sitte igjen med en konsoll og noen ledninger.

Finnes det noen butikker som selger? har snakket med Game i Oslo, de selger kontroller for 150 stykket. Finnes det noe billigere?

GC kontrollere finner du nok ikke billigere for tiden nei. Du kan søke i prisguiden på prisguide.no etter kontrollere til GC, men om de er billigere en 150 kr tviler jeg på. De som selger brukte kommer ikke til å selge for mindre en 150 inkludert frakt heller så :p

Dumt at Nintendo slutter å produsere GC spill/utstyr nå. Mange som benytter Wii som gamecube...

Lenke til kommentar
Bor du i oslo kan du stikke på ebgames. Der selger de kontrollkopier og minnekort til 100,-

Minnekort har de også på clas ohlson

Slike minnekort som er uorginale er noe herk i visse spill. Kan funke til mange, helt til du prøver med et annet som klikker hele minnekortet og formatering må til. Been There Done That

Ikke uten grunn jeg aldri har fullført F-Zero Gx. Damn fake memorycard

Lenke til kommentar
Bor du i oslo kan du stikke på ebgames. Der selger de kontrollkopier og minnekort til 100,-

Minnekort har de også på clas ohlson

Slike minnekort som er uorginale er noe herk i visse spill. Kan funke til mange, helt til du prøver med et annet som klikker hele minnekortet og formatering må til. Been There Done That

Ikke uten grunn jeg aldri har fullført F-Zero Gx. Damn fake memorycard

Kjøpte et uoriginal minnekort for rundt kr 50,- på Play.com for mange år siden - det har fungert perfekt i alle år. Men jeg har ikke prøvd F-Zero Gx.

Dessverre var det umulig å skaffe originalt den gangen.

Velger uansett originalt foran uoriginalt hvis det er mulig.

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...