tjrb Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Har kjøpt Logitechs nye g3 mus siden den er anbefalt til spill. Men merker at den henger når jeg gjør raske bevegelser, skal det være slik? Det som skjer er at pila begynner og riste på en måte, en tegn på at lasern kanskje ikke henger helt med ? Har ikke noe problem på den gamle razer musa med dette. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Du burde endre emnetittel da denne er veldig lite beskrivende. At musa henger når du gjør raske bevegelser er at den ikke klarer å følge med fordi det går for fort. Hadde jeg vært deg ville jeg spørt om å få pengene igjen eller et annet produkt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Svært merkelig at den ikke klarer å følge med... har en gammel trådløs G7 som ikke har noen slike problemer. Heller ikke hørt om det på G5. Lenke til kommentar
ap3 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Prøv å oppdater driverne til musa, hjalp for meg. Lenke til kommentar
larswey Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 det kommer da helt an på hvaslags underlag du har. bruker du musematte? isåfall hvilken da? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Da jeg gikk over fra optisk mus til Microsoft Habu sin lasermus, var det bare å kaste tøymusematten min.. Laseren klarte ikke å lese underlaget noe bra i det heletatt. prøv med ett flatt underlag, ei bok eller noe slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå