Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Utnytte hele linja til µTorrent

Anbefalte innlegg

Jeg gikk fra 70-80kbps til maks utnyttelse av linjen ved å konfigurere torrentprogrammet riktig (jeg bruker utorrent, google etter en guide hvis du er usikker på hva som skal endres) samt kjøre vedlagte patch for WinXP.

Kan ikke du google for meg da? :roll:

Jeg tror det er bedre at du prøver selv først, så kan du heller spørre hvis du ikke finner noen guide. Jeg er av den oppfattning at hvis du lærer og bruke google eller liknende søkemotorer til å finne informasjon så tidlig som mulig, vil du ikke bare gjøre netthværdagen lettere for deg selv men også for mange andre. Guiden jeg bruker finner du ved å skrive "Speed up torrents" i søkefeltet til google. Andre liknende guider finner du ved å liknende ord eller settninger som er relevante i denne sammenhengen, slik som "increase speed torrent" eller "configuring torrent client".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg gikk fra 70-80kbps til maks utnyttelse av linjen ved å konfigurere torrentprogrammet riktig (jeg bruker utorrent, google etter en guide hvis du er usikker på hva som skal endres) samt kjøre vedlagte patch for WinXP.

Kan ikke du google for meg da? :roll:

Jeg tror det er bedre at du prøver selv først, så kan du heller spørre hvis du ikke finner noen guide. Jeg er av den oppfattning at hvis du lærer og bruke google eller liknende søkemotorer til å finne informasjon så tidlig som mulig, vil du ikke bare gjøre netthværdagen lettere for deg selv men også for mange andre. Guiden jeg bruker finner du ved å skrive "Speed up torrents" i søkefeltet til google. Andre liknende guider finner du ved å liknende ord eller settninger som er relevante i denne sammenhengen, slik som "increase speed torrent" eller "configuring torrent client".

Takk for hjelpen...

Edit: Fant Guiden... Var meget mye til nytte... jeg linker til guiden for dere som har det samme problemet som jeg "HADDE" etter at Fargoth hjalp meg, og selvfølgelig alle dere andre...

Guiden finner du: her.....

Takk igjen..

Endret av ZanZir0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...