stonhans Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei jeg kjøpte for 1 år siden en Fujitsu-Siemens Amilo Pa1510, og nå er AC Adatpter laderen min ødelgat. Ledningen som holder alt sammen har røket på innsiden av isolasjonen. Dette pga. at jeg er en sofasurfer Jeg har lett, kanskje overalt i nettbutikker..Men jeg finner ikke den rette kabelen får min maskin. Det nermeste jeg kom var dette: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=73093. Er det mulig å bruke den? Om ikke, er det noen som vet om hvor jeg kan den rette? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 *bump* Lenke til kommentar
ventle Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 har du snakket med forhandleren du kjøpte maskinen av? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 har du snakket med forhandleren du kjøpte maskinen av? Ja, men de solgte adapteret (orginalt) for 1800 kroner..og et uorginalt til 800 kroner. Så prisforskjellen er jo ganske stor. Den til 500 kroner hos mpx virket jo mye billigere da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå