lars-frr Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Trenger hjelp med å fikse dette problemet, begynner å irritere shitten ut av meg.. Dette gjelder spill som The Sims, Colin Mcrae og Nfshp 2.. Har de nyeste driverne å patchene.. Msi k3ultra 2 hoved kort, amd xp2000 512 mb ram osv,,, Setter pris på bra svar Lenke til kommentar
akd02 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Bruker du noen programmer som låpser Hz på skjermen så pröv og slå dem av. Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Vel jeg lurer på om du kjører detonator driverne? Hvis du gjør hvilken version? ettersom jeg har hørt at de nyeste har skapt kanskje mye problemer for mange. Lenke til kommentar
lars-frr Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 jeg bruker pr idag nvida 41.09, er det noen drivere mer stabile og som fungerer bedre til Xp Det du sa om jeg bruker noe som låser Hz på skermen, det vet jeg ikke, er det noen måte å sjekke det på. Jeg har ihvertfal stillt inn skjermen på 85hz i egenskaper for skjerm. Vet ikke om det er det du tenker på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå