Chainman Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Okey, jeg har et problem. Når jeg spiller av filmer i VLC eller Mediaplayer så vises de i negativt bildeformat. Når jeg tar screenshot så er de i vanlige farger, så får nesten ikke vist det heller. Men når jeg spiller av filmer på internett så er fargene helt fine. Noen som vet hva problemet kan være? Visste ikke helt hvor jeg skulle poste det, så det ble her. Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 62 som har sett. Ingen som har svart.. Er ikke en eneste èn som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Dette er eit skot i blinde, men sidan du får problem båe i wmp og vlc som ikkje brukar felles videocodecar verkar det som om problemet kan vere i grafikkdriveren. Kva driver/skjermkort har du og har du forsøk å oppdatere den? Kvartid oppstod problemet? Har det alltid vore slik? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Du kan også prøve å gå i kontrollpanelet for skjermkortet og se om du kan resette "video overlay" e.l. til default. Lenke til kommentar
CCTSM Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Se gjennom innstillingene dine i skjermkortdriveren. Ellers så tror jeg at VLC har et invert-filter, se om dette er på, og hvis du ikke klarer å fikse problemet - slå det på! invert + invert = normal. Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Du kan også prøve å gå i kontrollpanelet for skjermkortet og se om du kan resette "video overlay" e.l. til default. Nå funker det:) Takk for all hjelp:) Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 hmm.. Mediaplayer'n funka, men ikke VLC.. Får prøve å laste det ned på nytt.. det funker sikkert. haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå