sperify Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg fant i min jungel av musikk på dataen ei mappe som het Ute fra lunch med tolv sanger... Da jeg begynnte å høre på dette hørte jeg klart og tydlig att dette var de to velkjente radio folka.. Jeg kjente straks igjenn 1 sang, det vakke min skyld. Det jeg lurer på er om noen har noe mere info og komme med eller track list? Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 De kalte seg Tilbake Fra Lunch, gjerne forkortet til TFL (Ute Til Lunch var et annet prosjekt fra 80-tallet: http://no.wikipedia.org/wiki/Ute_til_lunch ). Det første de ga ut sammen var Bånn Gass-singelen som kom i 1995, og ble utgitt under navnet Howard & HC. Deretter kom Det Va'kke Min Skyld i 1996, etterfulgt av albumet Ruler samme år (tracklisten er nederst i denne posten), som igjen ble etterfulgt av Samiid Ædnan (Snøscootermix)-singelen. Tracklisten til Ruler: 1: Dra Te Hælvete 2: Det Va'kke Min Skyld 3: Samiid Ædnan (Joikamix) 4: Jeg Vil Ha En Blå Ballong 5: De Gærne Har Det Godt 6: Livet Er For Kjipt 7: Sommerlykke 8: Forelska I Lærer'n 9: Svake Mennesker 10: Romeo 11: Den Du Veit 12: Bånn Gass (Full Tank Versjon) 13: Samiid Ædnan (Skallemix) 14: Bli Bra Igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå