Gå til innhold

Fått gave jeg ikke liker, hva sier jeg?

Fribbern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde rett og slett blitt lei meg om jeg hadde fått høre at gaven jeg hadde kjøpt hadde blitt byttet..

Er det mer viktig at du er fornøyd, enn personen som fikk en gave han ikke trengte?

Man takker alltid for omtanken uansett. Nar det gjelder klokken sa legger du den vekk til du blir litt eldre og ser hvor toff den er. ^^

Nei, det er ikke det viktigste. Men som SteffyPants sier så kan man bare legge bort klokken litt, så blir den nymoderne etterhvert. Eller så kan man lære seg og like den?

Jeg syns bare at gaver er noe man ikke bytter. Mye får man bruk for etterhvert uansett. :)

Endret av SSGXD
Lenke til kommentar
Hei.

Fikk i dag en gave i posten fra mine foreldre som jeg ikke likte.

Det er en klokke, som vistnok kostet en del penger, og det beste av alt, den ble kjøpt mens dem var på ferie i Nice. Så jeg kan ikke bytte den. Når jeg pratet med dem på tlf, gledet dem seg til jeg skulle få dem, for de syens den er velig fin.

Hva sier jeg til dem? skal jeg være ærlig og si jeg synes den var dritstygg og kommer aldri til og bruke den. Eller sier jeg jada, kjempefin den.

Dette var noe dritt :p he he

si bare til dem at du ikke syntes klokken hva noe fin de vill forstå deg de er tross alt dine foreldre:)

Lenke til kommentar

Syns du skal gjøre som foreslått av flere her, si du likte klokka. Så kan du nøye deg med å bruke den kun når du skal på besøk ol.

Kjenner noen som er helt ærlig når det kommer til presanger, og sier rett ut, "den likte jeg ikke". Ikke noe særlig gøy å gi gave til den personen.

Lenke til kommentar
Syns du skal gjøre som foreslått av flere her, si du likte klokka. Så kan du nøye deg med å bruke den kun når du skal på besøk ol.

Helt enig, det er det beste!

i alle fall gjøre sitt beste for å virke fornøyd. :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde solgt den :) Det går jo ikke an å bytte den, noe du mest sannsynlig hadde gjort dersom gaven var kjøpt på en butikk i nærheten av der du bor. Da er den nest beste tingen å selge den :)

Mora og faren din ønsker å gi deg noe du har lyst på, trenger, og blir glad for. Om det betyr at du må bytte det du fikk, eller selge det "so be it". Bare pass på at pengene du får går til å kjøpe noe som liksom er fra mor og far til deg selv, og ikke sos bort pengene på kebab og øl (eller noe i den duren)

Lenke til kommentar
Hva slags klokke er det?

Det er en:Festina bare at i steden for romertall er det vanlige tall.

Snakket med dem nå, og jeg sa at det var en velig fin klokke, men det var ikke akkurat det jeg hadde sett for meg når jeg ønsket meg klokke.

Pappa hadde kjøpt den alene, og mamma sa hun ikke likte den hun heller. Så da gikk det jo mer eller mindre greit.

Men nå sitter jeg her med en klokke da til en tusen lapp av vet ikke hva jeg skal gjøre med den.

Det ligger allerede bilde ute.

Lenke til kommentar

De har oppdratt deg i alle disse årene og du kan ikke en gang bruke en klokke? Mangel på respekt :wee:

Men seriøst bare bruk den av og til og hvis de spør hvorfor du ikke bruker den den dagen så sier du bare at du bruker den under spesielle forhold pga den var så dyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...