Fribbern Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei. Fikk i dag en gave i posten fra mine foreldre som jeg ikke likte. Det er en klokke, som vistnok kostet en del penger, og det beste av alt, den ble kjøpt mens dem var på ferie i Nice. Så jeg kan ikke bytte den. Når jeg pratet med dem på tlf, gledet dem seg til jeg skulle få dem, for de syens den er velig fin. Hva sier jeg til dem? skal jeg være ærlig og si jeg synes den var dritstygg og kommer aldri til og bruke den. Eller sier jeg jada, kjempefin den. Dette var noe dritt he he Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Du faker alt. Du sier den var "knalltøff!". Og så bruker du den bare når de skal komme på besøk, eller når du skal på besøk til de. Enkelt og greit. "Helt utrolig fin klokke!". Lenke til kommentar
nettii Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Du faker alt. Du sier den var "knalltøff!". Og så bruker du den bare når de skal komme på besøk, eller når du skal på besøk til de. Enkelt og greit. "Helt utrolig fin klokke!". som eg skulla ha sakt det sjøl Lenke til kommentar
mkon Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Noen ganger kan jo en liten løgn være like grei:P Btw, konfirmasjonsklokka mi kosta en del, men den bruker jeg jo nesten ikke. Ikke at den er stygg, men at jeg ikke føler for å bruke ei dyr klokke som kan bli ødelagt da jeg arber. Du kan jo dra den i ditt tilfelle da Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 er det riktig oven for dem da? Lenke til kommentar
nettii Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 er det riktig oven for dem da? ja det er riktig! det er verre at dei blir lei seg for at du ikkje likte den,å dei tenke det var bortkastapenga. då blir det leeenge til du får noke ijenn Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Helt riktig, nettii. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ja, si at du elsker den. Ganske sårende å bruke penger på en seriøs gave for så å høre at personen ikke likte den. Siden du ikke kan bytte den så er det ikke noe farlig å si at du elsker den. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hva slags klokke er det? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Si du vil velge gave selv neste gang, slik de ikke kaster bort mye penger en gang til Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Sikkert en slik plastikk barbie klokke med godteri visere Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Hva slags klokke er det? Det er en:Festina bare at i steden for romertall er det vanlige tall. Snakket med dem nå, og jeg sa at det var en velig fin klokke, men det var ikke akkurat det jeg hadde sett for meg når jeg ønsket meg klokke. Pappa hadde kjøpt den alene, og mamma sa hun ikke likte den hun heller. Så da gikk det jo mer eller mindre greit. Men nå sitter jeg her med en klokke da til en tusen lapp av vet ikke hva jeg skal gjøre med den. Endret 24. november 2007 av Fribbern Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Gi den til faren din til jul Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 er nok dt beste å gå med dem når foreldrene dine er der, men ikke ellers. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Gi den til meg, synes den var stilig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Gi den til meg, synes den var stilig. Enig, synes den klokka var kjempefin jeg. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Eller til meg, jeg får sikkert en god slant for den. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Uff, dette er ett av livets mange kvaler. Nesten verre hvis gaven er hjemmelaget, som f.eks mormor som har brukt måneder på å strikke en fæl genser til deg Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Uff, dette er ett av livets mange kvaler.Nesten verre hvis gaven er hjemmelaget, som f.eks mormor som har brukt måneder på å strikke en fæl genser til deg Ja, mamma kan hekle duker som bare det, og veve ting, det samme gjelder å strikke sokker/votter, men hun kan ikke lage gensere/luer. Heldigvis har hun sluttet med det . Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Si det som det er, men ikke vær unødvendig kvass. Folk har forskjellig smak. Det må foreldrene dine bare akseptere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå