Gå til innhold

Fått gave jeg ikke liker, hva sier jeg?

Fribbern

Anbefalte innlegg

Hei.

Fikk i dag en gave i posten fra mine foreldre som jeg ikke likte.

Det er en klokke, som vistnok kostet en del penger, og det beste av alt, den ble kjøpt mens dem var på ferie i Nice. Så jeg kan ikke bytte den. Når jeg pratet med dem på tlf, gledet dem seg til jeg skulle få dem, for de syens den er velig fin.

Hva sier jeg til dem? skal jeg være ærlig og si jeg synes den var dritstygg og kommer aldri til og bruke den. Eller sier jeg jada, kjempefin den.

Dette var noe dritt :p he he

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen ganger kan jo en liten løgn være like grei:P

Btw, konfirmasjonsklokka mi kosta en del, men den bruker jeg jo nesten ikke. Ikke at den er stygg, men at jeg ikke føler for å bruke ei dyr klokke som kan bli ødelagt da jeg arber. Du kan jo dra den i ditt tilfelle da :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva slags klokke er det?

Det er en:Festina bare at i steden for romertall er det vanlige tall.

Snakket med dem nå, og jeg sa at det var en velig fin klokke, men det var ikke akkurat det jeg hadde sett for meg når jeg ønsket meg klokke.

Pappa hadde kjøpt den alene, og mamma sa hun ikke likte den hun heller. Så da gikk det jo mer eller mindre greit.

Men nå sitter jeg her med en klokke da til en tusen lapp av vet ikke hva jeg skal gjøre med den.

Endret av Fribbern
Lenke til kommentar
Uff, dette er ett av livets mange kvaler.

Nesten verre hvis gaven er hjemmelaget, som f.eks mormor som har brukt måneder på å strikke en fæl genser til deg

Ja, mamma kan hekle duker som bare det, og veve ting, det samme gjelder å strikke sokker/votter, men hun kan ikke lage gensere/luer. Heldigvis har hun sluttet med det :wee:.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...